אא

7MINDS מבית פתאל מקימה ריזורט מדברי סמוך לערד בהשקעה של כ-200 מיליון שקל

רשת מלונות הבוטיק MINDS מבית פתאל וחברת הנדל"ן התל אביבית "בנייני העיר הלבנה", יקימו במשותף את הריזורט ברמת 5 כוכבים על חורבותיו של מלון מצדה המיתולוגי. כמה חדרים? ומתי יפתח לקהל הרחב?

פתאל מקימה ריזורט חדש ליד ערד. הדמיה: בר אוריין אדריכלים פתאל מקימה ריזורט חדש ליד ערד. הדמיה: בר אוריין אדריכלים
רשת מלונות 7MINDS מבית פתאל וחברת הנדל"ן התל אביבית "בנייני העיר הלבנה", יקימו במשותף ריזורט מדברי סמוך לערד בהיקף השקעה מוערך בפרויקט, שיוקם על חורבותיו של מלון מצדה המיתולוגי, כ-200 מיליון שקל. שתי החברות רכשו במשותף (50%-50%) מגרש בשטח של כ-20 דונם במדבר יהודה, מזרחית לערד, הצופה לנוף מדברי ולים המלח ועליו יוקם הריזורט ברמת 5 כוכבים דלקס. משרד בר אוריין אדריכלים יתכנן את הריזורט ועל עיצוב הפנים, תופקד חברת העיצוב הברלינאית Lambs & Lions. על תחום הקולינריה יהיה אמון השף, רן שמואלי, מקבוצת קלארו, שייבנה תפריט לריזורט. הריזורט, שינוהל על ידי 7MINDS, צפוי להיפתח בעוד כ-3 שנים. מפתאל נמסר כי המלון האמור "יהווה סנונית ראשונה בתחום הריזורטים המדבריים היוקרתיים של החברה". מה במלון? 110 סוויטות מרווחות בגודל של החל מ-40 מ"ר ועד 150 מ"ר, עם מרפסות ובריכות פרטיות, 3 בריכות משותפות, ספא, חלל לאירועים ושימושים נוספים, מתחם בילוי לשעות הפנאי, חדר כושר, שטחים ציבורים פתוחים וסגורים ושתי מסעדות שף. הדמיה: בר אוריין אדריכלים
פתאלפתאל
הדמיה: בר אוריין אדריכלים רשת מלונות הבוטיק "7MINDS", אותה מנהלים בפועל השותפים, אורן פסקל ובן ברוורמן, מפעילה בארץ 4 מלונות בוטיק בתל אביב והשנה, 2022 ואילך, יצטרפו 6 מלונות נוספים הנמצאים בימים אלה בשלבי פיתוח. חברת "בנייני העיר הלבנה", שהחלה כיזמית בתחום המבנים לשימור בתל אביב ומאז התרחבה גם לתחום המלונאות. מעורבת בשנים האחרונות בהסבת מבנים והקמת 14 בתי מלון ברחבי תל אביב, עם למעלה מ-1,400 חדרים. 5 מהמלונות, בהיקף של כ-600 חדרים, מוקמים בשותפות עם ישרוטל. החברה הקימה את מלון נורדוי בתל אביב בשותפות עם חברת 7minds לפני מספר שנים. ראש עיריית ערד, עו"ד ניסן בן חמו: "ההחלטה להקים מלון חדש ויוקרתי בסמוך לערד נותנת את החותמת הרשמית לנסיקה המדהימה שעשתה ערד בתחום התיירות בשנים האחרונות. אני גאה בבחירה של היזמים ומשוכנע שתהיה זו הצלחה משותפת מאחר ולערד פוטנציאל תיירותי עצום". איציק בן שוהם, בעלי חברת בנייני העיר הלבנה: "זהו לנו שיתוף פעולה שני עם חברת 7MINDS, איתה הקמנו את מלון נורדוי המצליח בתל אביב לפני מספר שנים. אנחנו מעורבים בשנים האחרונות בהקמת 14 מלונות בתל אביב ועם הפריחה בשנים האחרונות של ריזורטים מדבריים, החלטנו למקד פעילות גם בתחום זה כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלנו". אורן פסקל, מבעלי חברת 7MINDS: "אנו שמחים לבשר על הרחבת פעילותינו בארץ בתחום אתרי הנופש היוקרתיים, עם הפרויקט הייחודי במדבר יהודה, שיציע לאורחים נופש באחד המקומות היפים בארץ עם רמת השירות הגבוהה ביותר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות פתאל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: