אא

כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז: פתאל רוכשת 72.5% מרשת מלונות הבוטיק 7MINDS

רשת המלונות מחזקת את נוכחותה בתחום מלונות הבוטיק ותהיה בעלת שליטה ברשת שבבעלותה 3 מלונות יוקרה בת״א. מייסד 7MINDS: ״השילוב המנצח יצמיח רשת מלונות בוטיק ייחודית ואיכותית בארץ ובעולם״

HOTEL NORDOY. צילום: רשת 7MINDS HOTEL NORDOY. צילום: רשת 7MINDS
רשת מלונות פתאל ממשיכה להרחיב את פעילותה בארץ והשלימה הסכם רכישה של 72.5% מרשת מלונות הבוטיק 7MINDS. על המו״מ של רשת פתאל עם אורן פסקל ובן ברוורמן בעלי רשת 7 Hotels Minds, פורסם לראשונה בפספורטניוז ב-14 בפברואר. במסגרת העסקה יצטרף מלון BACHAR HOUSE של רשת פתאל אל שלושת מלונות הבוטיק מרשת 7MINDS, שבבעלותם של אורן פסקל ובן ברוורמן: NORDOY HOTEL, Sam&blondi ו-CUCU Hotel. את ההסכם הוביל אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי של רשת פתאל, שתהיה בעלת השליטה בחברה כאשר פסקל וברוורמן, בעלי הרקורד הרחב של יזמות וניהול מלונות בוטיק, ימשיכו לנהל אותה. עוד במסגרת העסקה בנוסף לארבעת המלונות תחת המותג '7MINDS', יצטרפו החל משנת 2022 ואילך, ארבעה מלונות חדשים שנמצאים בימים אלו בשלבי פיתוח. רשת 7MINDS מצטרפת לשאר המותגים הנמצאים תחת רשת פתאל: LEONARDO ,U, HERODS , NYX, JURYS, APOLLO. מלונות הבוטיק שיצטרפו לרשת: NORDOY HOTEL המלון הפעיל הוותיק ביותר בתל אביב ומהוותיקים בישראל. המלון מצוי בפינת הרחובות נחלת בנימין וגרוזנברג, הוא הוקם ב-1925, שופץ מהיסוד בשנת 2013 ונפתח מחדש בשנת 2017. במלון 22 חדרים מרווחים, לובי, מסעדה מעדנייה, חדרי טיפולים ומרפסת גג הצופה על שוק נחלת בנימין והסביבה. מבנה המלון נבחר לאחד מ-15 הבניינים היפים ביותר בתל אביב ולמלון היפה ביותר בתל אביב בהצבעת תושבי העיר.
HOTEL NORDOYHOTEL NORDOY
HOTEL NORDOY. צילום: יח״צ רשת מלונות 7MINDS מלון Sam&blondi בית מלון תל אביבי אורבני עם קונספט ייחודי, ממוקם ברחוב שינקין 20, במבנה לשימור היסטורי משנות ה-30 של המאה הקודמת, המעוצב בסגנון אירופאי אקלקטי. המלון מונה 45 חדרים ובו גם בית קפה, חדרי טיפולים וגג עם ג'קוזי ונוף מרהיב לתל אביב.
Sam&blondiSam&blondi
מלון Sam&blondi. צילום: יח״צ רשת 7MINDS מלון CUCU Hotel מלון בעל קונספט צעיר ובועט בלב הפועם של תל אביב, כיכר דיזינגוף. המלון מונה 33 חדרים מעוצבים ויצירתיים, ייחודיים ובעלי אישיות. עם לובי, בית קפה, חדר טיפולים וחצרות ייחודיות.
CUCU HotelCUCU Hotel
CUCU Hotel. צילום: יח״צ רשת 7MINDS כמו כן, גם מלון BACHAR HOUSE של רשת פתאל שנפתח באוקטובר 2019, זמן קצר לפני פרוץ משבר הקורונה, הצטרף למותג 7MINDS. מלון BACHAR HOUSE שוכן בפינת הרחובות רוטשילד, נחלת בנימין ולילינבלום, במבנה היסטורי שנבנה בשנת 1922 וכולל שחזור מדויק של הסגנון האקלקטי והעיטורים המקוריים במבנה. במלון 26 חדרים אלגנטיים ומעוצבים, ספא, טרקלין מעוצב ו-Rooftop עם פינות שיזוף ומרבצים הצופים לנוף האורבני. המלון, עבר לאחרונה שיפוץ והותאם לסטנדרטיים של הרשת ובקרוב יושק מחדש. אסף פתאל: "אני רואה בחיבור מלונות הבוטיק לרשת, אפשרות אירוח נוספת לקהל האורחים הנאמן שלנו ומוצר מבודל לקהלים נוספים עם חווית אירוח ייחודית ומדויקת עד הפרטים הקטנים. אני משוכנע כי בעתיד הקרוב נרחיב את פעילות מלונות הבוטיק עם מגוון רחב של מלונות נוספים". אורן פסקל: "אנו נרגשים ושמחים על השותפות החדשה שנוצרה, מודים לרשת פתאל על האמון בנו ובטוחים כי השילוב המנצח יצמיח רשת מלונות בוטיק ייחודית ואיכותית בארץ ובעולם". אורן פסקל ובן ברוורמן. צילום: יח״צ מלונות 7MINDS
אסף פתאלאסף פתאל
אסף פתאל. צילום: רשת מלונות פתאל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות פתאל7MINDS

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: