אא

פתוח: מדוע מלון הילטון ת"א נשאר פתוח בזמן שאחרים סגרו?

בזמן שמלונות סגרו בזה אחר זה את שעריהם, מלון הילטון ת"א נשאר פתוח לאורך משבר הקורונה. המנכ"ל המיתולוגי של המלון, רוני פורטיס, מסביר: "עשיתי חשבון כמה עולה לסגור ומה ההפרש כדי להשאיר את המלון פתוח, אנחנו מכסים את הפער בכמה חדרים בודדים". מדוע המלון המתבסס בשגרה על תיירים, לא יוצא במבצעים כדי למשוך ישראלים? ראיון

מלון הילטון תל אביב. צילום: יחצ מלון הילטון תל אביב. צילום: יחצ
בזמן שלא מעט בתי מלון החלו לתכנן את החזרה שלהם לעבודה, יש מלון שלמרות משבר הקורונה וסגירת השמיים נותר פתוח - מלון הילטון ת"א. רוני פורטיס, המנכ"ל המיתולוגי של המלון מזה כ-40 שנים מסביר לפספורטניוז את ההיגיון העומד מאחורי ההחלטה להשאיר פתוח בית מלון המתבסס בימי שגרה על כ-90% תיירות חוץ: "עשיתי חשבון כמה עולה לסגור את המלון ומה ההפרש כדי להשאיר אותו חלקית פתוח כשהבריכה והמסעדה סגורים. ההפרש בין להיות סגור לבין העלות להישאר פתוח הוא שולי. אתה מכסה את זה בכמה חדרים בודדים".   אורות דולקים בחזית מלון הילטון תל אביב כאות תודה לצוותים הרפואיים. צילום: יחצ
אם הפער הוא שולי, מדוע מלונות אחרים סגרו? מה האינטרס?
"אני עשיתי אחד פלוס אחד. אם הייתי מבין, אז הייתי יותר חכם, לא הבנתי. אני לא יודע איזה חשבון כל אחד עושה. בכל מקרה בסגירה אתה צריך להמשיך להחזיק 5-7 עובדים, אחראים על ביטחון ואחזקה. כשאתה נשאר חלקית פתוח, אתה צריך עוד 4-5 עובדים, הכנסה קטנה, ואתה מכסה את ההוצאות".
והייתה לכם דרישה לאורך כל התקופה הזו?
"טפטופים. פה 3 חדרים שם 4 חדרים".
האם אתם מתכננים לצאת עם מבצעים? נראה שבתקופה הקרובה תצטרכו יותר להתבסס על ישראלים עד שייפתחו השמים והזרים יחזרו בלי הגבלות?
"מי שרוצה לשלם, מוזמן לבוא. אם יהיה ישראלי שמחכה אצלנו למבצע אטרקטיבי יחסית למתחרים, אז כנראה אני אפסיד. למתחרים שלי אין בעיה להוריד שירות שאף אחד לא מצפה לו. כאשר אני אוריד שירות אני אחטוף ביקורת. אף אחד לא מוכן במקומות מסוימים לוותר על מה שהוא מצפה לקבל, שירותים שונים במלון כמו שלנו. אם נעשה כזה דבר יהיה לנו רק נזק גדול. לכן אין לנו כוונה להתחיל מבצעים שיביאו אותנו לוותר על דברים שהלקוחות שמגיעים אלינו מצפים לקבל".
האם החלה התעניינות לחזרה?
"אנחנו מקבלים המון טלפונים מהרבה מדינות". פורטיס המתגורר בשנים האחרונות במלון עצמו, משיב בבדיחות לשאלה האם הוא ממשיך להתגורר במלון: "לא בגלל זה המלון המשיך לפעול. לא היו נותנים לי לעשות את זה".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםהילטון תל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: