אא

צבי קסנר: “רימון טיולים החברה הטובה בענף הנסיעות”

כך אומר איש התיירות הוותיק, ממייסדי חברת נתור, העוזב את חברת רימון, בה החל את דרכו בענף הנסיעות בשנת 1974. קסנר: ״לעבוד עם יקי בן מנחם זו התקופה הכי יפה וטובה בחיים המקצועיים שלי״

|יקי בן מנחם משמאל עם דובי אוסטרר |יקי בן מנחם משמאל עם דובי אוסטרר

איש התיירות הוותיק, צבי קסנר עוזב את רימון טיולים לאחר 18 שנה. 

קסנר אשר שימש כסמנכ"ל חברת הטיולים הוותיקה, היה אחראי על כל הצד המקצועי בחברה מבחינת סוגי הטיולים והמבחר הגדול שהיא מציעה לציבור.

קסנר, 66, סיפר ל'פספורטניוז': ״אחרי כל כך הרבה שנים, לאחר שכמעט ואין תפקיד שלא עשיתי בענף התיירות במהלך השנים הרבות בהן אני בענף, החלטתי לקחת פסק זמן. אצטרך להחליט האם ללכת לפרישה קבועה או להמשיך במשהו אחר. אקח לי את הזמן כדי לקבל את ההחלטה הכי מתאימה מבחינתי".

קסנר אחד מאנשי התיירות המוערכים בענף, החל את דרכו בענף הנסיעות בשנת 1974, ברימון טיולים, לאחר מכן ב-1977 היה ממקימי חברת נתור יחד עם יקי בן מנחם וריימונד קירשנר

קסנר עבד  בנתור עד שנת 1994, לאחר מכן חזר לקדנציה קצרה לרימון טיולים, משם עבר להיות מנכ"ל בוא ניסע, עד שחזר לרימון למשך 18 שנה עד היום.

קסנר סיפר כי מבחינתו העבודה ברימון במשך רוב השנים לצדו של יקי בן מנחם מי שזכה בשנה שעברה לפרס מפעל חיים של קבוצת פספורט, הייתה הדבר הטוב מבחינתו: ״מבחינה מקצועית לעבוד עם יקי זו הייתה התקופה הכי טובה ויפה בחיים שלי המקצועיים”.

קסנר המשיך והחמיא לבן מנחם ואמר: ״אני מכיר את יקי משנת 1975, תקופה של 43 שנה, הייתה בנינו הבנה ואמון, עבדתי איתו כמו שלא עבדתי עם אף אחד אחר. שעות, ימים, כל מה שקשור להקרבה אישית. עשיתי זאת בגלל יקי. מבחינתי רימון טיולים, היא החברה הטובה ביותר בענף הנסיעות".

יקי בן מנחם משמאל עם דובי אוסטרר תגיות: רימון טיולים, יקי בן מנחם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםרימון טיוליםיקי בן מנחםצבי קסנר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: