אא

צ'ק אין יוקרתי בווינה: 2 מלונות מומלצים בבירת אוסטריה

כיאה לבירה אירופית, גם בווינה לא חסרים בתי מלון. קבלו המלצה על אחד עסקי עם קונספט חדשני ועל אחד המשתרע על פני 4 ארמונות היסטוריים שחוברו יחדיו

העיר העתיקה של וינה מול ארמון הופבורג. צילום: Shutterstock העיר העתיקה של וינה מול ארמון הופבורג. צילום: Shutterstock

ריץ-קרלטון וינה

מפגש בין יוקרה לאלגנטיות מודרנית

מלון ריץ-קרלטון וינה מספר את סיפור עברה העשיר של וינה, עיר הידועה ביופייה ובתרבותה. המלון ממוקם בלב העיר, על רינגשטראסה האייקוני, ומשתרע על פני ארבעה ארמונות מהמאה ה-19 שחוברו יחדיו. יש בו 201 חדרים מהגדולים בעיר (38-50 מ"ר), לצד 43 סוויטות המציעות חוויית מגורים יוקרתית בשילוב עם אלגנטיות מודרנית. הוסיפו לזה 4 מסעדות וברים, וגם ספא הוליסטי המשתרע על שטח של 1,000 מ"ר הכולל שימוש ברכיבים אורגניים בלבד, וגם את ה-Ritz-Carlton Club® Level בקומה השביעית, ותקבלו תחושה של בית הרחק מהבית.

ברים ומסעדות

בטרקלין הלובי Pastamara תוכלו לשבת על הבר לעת שקיעה וליהנות מאפריטיף עם כל המי ומי של וינה, או לבחור בתא פרטי ואינטימי וליהנות מהמטבח הסיציליאני הקלאסי. שוחרי הבשר שביניכם יעדיפו אולי את Dstrikt Steakhouse, המתמחה בנתחי הבשר המובחרים ביותר, כולל סטייקים תוצרת אוסטריה. על הגג יש רופטופ בר אלגנטי בשם Atmosphere, מקום מפלט מצוין מהמולת העיר, ואם חשקה נפשכם במשקה מעורר השראה, אל תוותרו גם על D-bar המשקיף אל השדרה ונבחר שוב ושוב לבר המלון הטוב ביותר באוסטריה.

ספא הוליסטי

הספא רחב-הידיים של הריץ-קרלטון מזמן חוויית מרפא ייחודית ומותאמת אישית. השילוב בין אלמנטים טבעיים למיטב הטיפולים לגוף ולנפש יוצר נווה של שלווה והתחדשות בלב לבה של וינה. תפריט הספא כולל מגוון רחב של עיסויים וטיפולים קוסמטיים מבית סוזן קאופמן, המבוססים על רכיבים אורגניים מיער ברגנץ שבמערב אוסטריה. כמו כן, תוכלו לשחות כאן בבריכה מקורה של 18 מ', הארוכה ביותר במרכז וינה, תוך כדי ליווי מוזיקה תת-מימית, ויש גם סאונות ואמבטיות אדים, לצד חדר כושר משוכלל הפתוח 24 שעות ביממה.

קומת הקלאב

בקומה השביעית של המלון שוכן מעין מלון בתוך מלון, Ritz-Carlton Club® Level או טרקלין העסקים של הריץ-קרלטון, שמשדרג עוד יותר את חוויית הלינה במלון. הגישה לטרקלין כוללת מזנון של אוכל ומשקאות לאורך כל שעות היום, אפשרות לאכול את ארוחת הבוקר בטרקלין עד שעה מאוחרת, העברה לנמל התעופה, קונסיירז' צמוד, חלל עבודה עם גישה חינם לאינטרנט, שירותי גיהוץ וגם מבחר אירועים חווייתיים.

הקונסיירז'

הקונסיירז' של המלון ישמח לעזור לכם לתכנן את הביקור בעיקר, כדי שתוכלו לחוות את וינה על שפע אוצרות התרבות, האמנות, ההיסטוריה, המוזיקה והקולינריה שלה. פנו לקונסיירז' בכל בקשה - החל מהזמנת שולחן השף במסעדת Dstrikt Steakhouse ועד הרשמה לשיעורי ואלס פרטיים או לסיור יקבים מותאם אישית.
ריץ קרלטון וינהריץ קרלטון וינה
ריץ קרלטון וינה. צילום: Shutterstock

הילטון וינה פארק

מלון עסקים עם קונספט חדשני

מלון Hilton Vienna Park מציע לאורחיו מיקום נוח במיוחד: רק 16 דקות נסיעה ברכבת מהירה מנמל התעופה של וינה, ואתם יוצאים היישר אל המלון. בנוסף, המלון נמצא רק צעדים ספורים מהרינג המפורסם של העיר ומשטאדטפארק (Stadtpark), למי שאוהב להסניף קצת טבע או לצאת לג'וגינג. רק שבהילטון וינה פארק גם לא תצטרכו לצאת מהחדר כדי לשמור על כושר. זה המלון הראשון של רשת הילטון באירופה שמציע קונספט מהפכני בשם Five Feet to Fitness, עם חדר כושר קטן ומאובזר היטב שיאפשר לכם לתחזק את הגוף בכל שעה שתרצו. כרגע יש רק ארבעה חדרים כאלה, בקומה השישית של המלון, אבל תוכלו למצוא את השירות הזה גם במלונות אחרים של רשת הילטון. חלל הפנים המרשים תוכנן בהשראת האר-נובו והמודרניזם של וינה, האטריום המרכזי מחולק לפינות ישיבה אינטימיות, ובערב תוכלו ליהנות ממטבח אוסטרי עם נגיעות של חדשנות במסעדת Lenz או להתרווח בבר הסואן Selleny’s. 663 חדרי המלון המעוצבים כוללים 94 חדרי אקזקיוטיב ענקיים ו-70 סוויטות שמקנים גישה לטרקלין העסקים הגדול ביותר בעיר עם מרפסת הצופה אל הפארק, ספרייה וחדר ישיבות, שירותי קונסיירז' ושעת קוקטייל. לחלופין, מציע הילטון גם חלל עבודה משותף ומרכז עסקים.
הילטון, וינההילטון, וינה
הילטון, וינה. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמדריך יעדיםאוסטריהוינההילטוןריץ קרלטוןחופשה באוסטריה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: