אא

קבוצת ג'נסיס תיירות מציגה: קיבוץ גלויות

חברת התיירות כתמונת ראי למדינה: ג'נסיס מעסיקה 300 עובדים ב-5 סניפים: יהודים וערבים, דתיים (גם חרדים) וחילונים, צברים ועולים חדשים. מנכ"ל הקבוצה: "אצלנו יש הרגשה של קיבוץ גלויות אמיתי עם חיבור טבעי לתחום התיירות"

עומדות מימין: פארה זלמן, פרלה חנונו, פרננדה אנגלמן, דבי ברדיצנסקי, מירי פוקס, לורנה בן עמו. יושבות:אליזה זגה ונדיה ניימוקין. צילום: יח"צ עומדות מימין: פארה זלמן, פרלה חנונו, פרננדה אנגלמן, דבי ברדיצנסקי, מירי פוקס, לורנה בן עמו. יושבות:אליזה זגה ונדיה ניימוקין. צילום: יח"צ
ערב יום העצמאות ה-74 למדינה, קבוצת ג'נסיס תיירות מעסיקה 300 עובדים בחמישה סניפים שהם למעשה תמונת ראי של החברה הישראלית: יהודים וערבים, דתיים (גם חרדים) וחילונים, צברים ועולים חדשים. "כל הצוות במחלקת התיירות הנכנסת בסניף, מורכב מעולות חדשות ממדינות דרום אמריקה והאווירה כיפית ומשפחתית", מספרת נדיה ניימוקין, אחת העובדות. "עליתי לישראל בשנת 2014 מבואנוס איירס, כשהתקבלתי לעבודה בג'נסיס, נחשפתי לעולם חדש, שאני מאוד אוהבת. העבודה שלי היא להגשים לאנשים חלום, להביא אותם לביקור בארץ ישראל. טיול שלא ישכחו בחיים". “הצוות הוא כמו משפחה, יש הרגשה טובה. נדיר למצוא חברה עסקית, שמשלבת עובדים מכל המגזרים, העדות והדתות”, מוסיף ואומר חאלד מיפו, שעובד בהנהלת החשבונות. "בעבודה וביומיום, אני מדברת עם הבנות במחלקה באותה השפה. יש לנו את אותו ראש והאווירה היא דרום אמריקאית חמה", אומרת פרלה חנונו, סמנכ"לית תיירות נכנסת, שעלתה ממקסיקו. עובד נוסף, דוד, שעלה מצרפת, מאחל לרגל יום העצמאות: "אחדות, שלום, שלווה והבנה בין כלל האזרחים”. אמיר הלה, מנכ"ל הקבוצה (צבר, יליד ישראל): "בקבוצת ג'נסיס תיירות כ-300 מועסקים בפריסה ארצית. העובדים הם תמונת ראי של החברה הישראלית וההרגשה היא של קיבוץ גלויות אמיתי, עם חיבור טבעי לתחום התיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםג'נסיס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: