אא

מתחדשת: הדקה ה-90 משיקה את Travel geeks

חברת התיירות מקימה חטיבת טכנולוגיה ודיגיטל ותציע שירותי מיקור חוץ לחברות בענף התיירות והמלונאות וענפים נוספים בתחום. דנה לביא: "צעד נוסף וחשוב באסטרטגיה של הקבוצה"

דנה לביא. צילום: ענבל מרמרי דנה לביא. צילום: ענבל מרמרי
קבוצת הדקה ה-90 הודיעה היום על השקת חטיבת טכנולוגיה ודיגיטל חדשה בשם Travel geeks. החטיבה החדשה צפויה לייעל את הספק העבודה בכ-30% ולהגדיל את שירותיה הנוספים. מי שאמונים על החטיבה החדשה מטעם הקבוצה הם אסף ממון סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת הדקה ה-90 ומנכ"ל Travel geeks ותהל שומרון, סמנכ"ל הטכנולוגיות של הקבוצה. חטיבת Travel geeks כוללת כיום 40 עובדים, 30 עובדים במשרדי החברה בישראל ו-10 עובדים בחו"ל. על מנת לתת פתרון הוליסטי 360 מעלות, צירפה לשורותיה מנתחי מערכות, מנהלי מוצרים דיגיטליים, מפתחי אפליקציות ואתרים, מפתחי BI, ART DIRECTOR, מנהל מדיה חברתית ותוכן, מנהלי קמפיינים ממומנים. מחברת הדקה ה- 90 נמסר כי בין השירותים שתציע החברה: ניהול מותגים במדיה חברתית, הקמה וניהול תכניות שותפים, אינטגרציות מול כל ספקי התיירות השונים, ERPS ומערכות דיגיטל, שרותי ייעוץ בדיגיטל ובטכנולוגיה, פיתוח אתרים ו- CMS ועוד

דנה לביא מנכ"לית קבוצת הדקה ה-90: "ענף התיירות חווה בשנים האחרונות מהפכה בתחום הטכנולוגי וההבנה כי ללא פיתוח והשקעה בכלים דיגיטליים מתקדמים, אין יכולת לשרוד או להתקדם בתחום, כבר מחלחלת בכל המשק הישראלי ובפרט בענף התיירות. קבוצת הדקה ה-90 חרטה על דגלה את החדשנות בענף והשקת החטיבה עם שירותי מיקור החוץ שלנו, היא צעד נוסף וחשוב באסטרטגיה של הקבוצה" אסף ממון סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת הדקה ה-90: "חטיבת Travel geeks תייצר מעטפת מושלמת עבור קהל לקוחותינו, תסייע בייעול תהליכים פנימיים בחברה ותקל על הסוכנים ועל אנשי השירות לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. גורמים רבים בענף התיירות צמאים לטכנולוגיה חדשנית ומקצועית שמהווה בסיס הכרחי בחוויית השימוש של הלקוח המודרני. בימים אלו אנו שוקדים על פיתוחים חדשים שישנו בעתיד את פני שוק התיירות הישראלי ומאתרים עובדים איכותיים נוספים לחטיבה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםהדקה ה-90

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: