אא

פתחו יומנים: כנס התעופה והתיירות Miami world Travel Expo, יתקיים ב-13-15.6.23

תערוכת התיירות והנסיעות הבינלאומית במרכז הכנסים שדה״ת במיאמי. מתקרבת וקבוצת 'פספורט', נבחרה למדיה פרטנר של האירוע החשוב, שיתקיים בשיתוף מרכז הסחר העולמי של מיאמי, משרד המסחר האמריקאי ואמריקן איירליינס שתהיה נותנת החסות הראשית

מיאמי. צילום: 123rf מיאמי. צילום: 123rf

תערוכת הנסיעות העולמית של מיאמי (WTE Miami) World Travel Expo Miami תתקיים במרכז הכנסים של נמל התעופה של מיאמי בין התאריכים 13 ביוני ועד 15 ביוני 2023. בימים אלה מתקיימות ההכנות האחרונות לאירוע התיירות הבינלאומי, ומארגני התערוכה היוקרתית בחרו בקבוצת 'פספורט' לשמש "מדיה פרטנר" Media Partner של התערוכה, בה ייקחו חלק מגוון ארגוני תיירות ונסיעות מכל מגזרי התעשייה, וביניהם: חברות תעופה ונמלי תעופה, סוכנויות נסיעות ומפעילי תיירות, רשתות מלונאות וחברות שייט, וכן מקצועני נסיעות ותיירות מכל רחבי העולם. מטרת מנהלי התערוכה ומגוון המציגים והמשתתפים להציג את ענף הנסיעות והתיירות ככוח מניע לצמיחה כלכלית והבנה תרבותית. התערוכה תהווה גם במה לשיח על הזדמנויות ואתגרים העומדים בפני תעשיית התיירות, כמו גם דיונים מקיפים על מגמות נסיעות נוכחיות ועתידיות.

תערוכת ה-WTE Miami 2023 תתארח על ידי מחלקת התעופה של מחוז מיאמי-דייד, בשיתוף עם תאגיד הסחר הבינלאומי של המחוז (ITC), מרכז הסחר העולמי של מיאמי ומשרד המסחר האמריקאי. חברת התעופה אמריקן איירליינס תהיה נותנת החסות העולמית של האירוע, ארגון התעופה הבינלאומי (IATA) ורשת סוכני הנסיעות הבינלאומית (IATAN) יהיו השותפים הגלובליים שלה, לשכת הכנסים והמבקרים של העיר מיאמי תהיה נותנת החסות של התערוכה, וכאמור, קבוצת המדיה של 'פספורט' תהיה ה״מדיה פרטנר״ של התערוכה הבינלאומית.

אמריקן איירליינס חסות ראשית לכנס. צילום: שאטרסטוקאמריקן איירליינס חסות ראשית לכנס. צילום: שאטרסטוק

יותר מ-2,000 אנשי מקצוע בתחום הנסיעות והתיירות הבינלאומית צפויים להשתתף ולהציג בתערוכת WTE מיאמי. התערוכה תימשך, כאמור 3 ימים, ובמסגרתה יתקיימו מפגשים אישיים, אירועים ברשת ופנלים מקצועיים, בהם מובילי התעשייה הבינלאומית ומקצועני הענף ידונו על עתיד ענפי הנסיעות והתיירות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםמיאמי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: