אא

קבוצת רויאל קריביאן מוכרת את מותג 'אזאמרה'

חברת השייט האינטימית והיוקרתית, המפעילה 3 אוניות לקרוזים ביעדים האקזוטיים ביותר, תמשיך לפעול באותה מתכונת תחת הבעלות החדשה

צילום: 123rf צילום: 123rf
מגפת הקורונה המתמשכת גרמה לשינויים והתפתחויות רבות בענף הקרוזים. קבוצת רויאל קריביאן הודיעה על מכירת חברת Azamara לחברת ההשקעות הפרטית, Sycamore Partners. העסקה, בשווי 210 מיליון דולר, צפויה להיסגר במשך הרבעון הראשון של 2021. לאזאמרה צי של 3 אוניות, שכל אחת מהן מכילה פחות מ-700 נוסעים. עם השנים המותג Azamara צבר מוניטין של הפלגות פרמיום, כשהאוניות האינטימיות והיוקרתיות מפליגות לקרוזים ביעדים האקזוטיים ביותר בעולם. רויאל קריביאן רואה במכירה חלק אינטגראלי מהתוכנית העתידית שלה. "האסטרטגיה שלנו התפתחה ומציבה את המשאבים שלנו מאחורי שלושה מותגים גלובליים, רויאל קריביאן אינטרנשיונל, 'סלבריטי קרוזס' ו'סילברסי', ופועלת להרחיב אותם ככל שנצא מתקופה חסרת תקדים זו", אמר ריצ'רד ד' פיין, יו"ר ומנכ"ל קבוצת רויאל קריביאן. "למרות זאת, אזאמרה נותרה מותג חזק עם פוטנציאל צמיחה אדיר משלה, ו- Sycamore Partners יהיו מובילים טובים להמשיך את מה שבנה צוות אזמרה ב-13 השנים האחרונות", הוא הוסיף. סטפן קלוזני, מנכ"ל Sycamore Partners, אמר: "אנו מאמינים שאזמארה תישאר הבחירה המובילה עבור מטיילים נבונים ככל שתעשיית השייט תתאושש עם הזמן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםתיירותמבזקיםחדשות עולמיותרויאל קריביאן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: