אא

קרני: "אין לנו אבא ואמא, כאשר הסבא - רה"מ, לא איכפת מאיתנו, מדוע שלשרים שלו יהיה איכפת?"

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות לפספורטניוז לא מוצא מנוח :"אין משרד שנלחם את המלחמה של משרדי הנסיעות, חברות התעופה, צ'רטרסטים שמתחייבים במיליוני דולרים ולא שמים עליהם". על ההסבה המקצועית :"אני הולך להיות טייס והעובדים שלי קפטנים בספינות"

טלי לאופר וקובי קרני -התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: דניאל אברגיל טלי לאופר וקובי קרני -התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: דניאל אברגיל
על רקע העובדה שאף משרד ושר בממשלה לוקח תחת אחריותו את סוכני הנסיעות בישראל וזאת למרות שמשרד הכלכלה והשרה, אורנה ברביבאי, אמורים להיות אלו שאחראי על הסוכנים, קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות לא מוצא מנוחה ומרגוע על המצב הקשה של סוכני הנסיעות. קרני אומר היום לפספורטניוז :"אף אחד לא אחראי, כל אחד מתנער מאחריות. בעבר היינו תחת משרד התיירות, אבל הם רצו בזמנו רק כבוד ולא מחויבות, אז לא רצו להיות אחראים עלינו. אין לנו אבא ואמא. זה כאשר הסבא, ראש הממשלה, לא איכפת מאיתנו, אז מדוע שלשרים שלו יהיה איכפת?". עוד ממשיך קרני: "אין משרד שנלחם את המלחמה של משרדי הנסיעות, חברות התעופה, צ'רטרסטים שמתחייבים במיליוני דולרים ולא שמים עליהם". יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות גם מותח ביקורת של שר האוצר, אביגדור ליברמן : "כולם פיונים של שר האוצר מה שהוא רוצה קורה, ככה היה גם בעבר. ששר אוצר רצה לעזור אז הוא עזר. אבל המצב כיום ששר האוצר לא רוצה, לא מעניין אותו. זה לא צודק, לא דמוקרטי, שיש מלחמת קורונה, צריכים לעזור למי שצריך את העזרה". עוד מוסיף קרני:" הרי מה שקורה כעת זה לא תלוי בנו או בניהול שלנו. יש גופים שנהנים מהכנסות יותר גדולות בגלל הקורונה, ולכן היה צריך לעזור למי שבאמת צריך. חשבתי שראש הממשלה ידאג לכך, אבל טעיתי, הוא לא עושה כלום". על החלטת הממשלה לשלוח את אנשי ענף התיירות לעשות הסבה מקצועית, קרני מתפוצץ ואומר:" איזה זלזול זה ברמה האנושית, פשוט מעליב, לבוא ולהגיד לנו לכו תחליפו מקצוע. אני החלטתי להיות טייס,העובדים שלי החליטו ללכת להיות קפטנים על אניות נוסעים. הם נורמאליים?, אין תכנית מעשית, לא יודעים מי עובד, מי לא. מי רוצה לעבוד. הם מתייחסים לסוכני תיירות נכנסת, לעובדים, מי יתייחס לבעלי המשרדים? מי יפצה את בעלי המשרדים? העיקר שולחים אנשים בני 50-60 לעשות הסבה מקצועית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםהתאחדות סוכני הנסיעותקובי קרניהתאחדות משרדי הנסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: