אא

קונספט חדש ומשפחתי במלון היוקרה מצודת דוד בירושלים

מאחר ואין תיירים בישראל צריך לפנות לקהל המקומי, במלון היוקרה המפנק החליטו לייצר קונספט חדש המושתת על חופשה בסטייל ובקונספט משפחתי בבירת ישראל

מלון מצודת דוד צילום סיגל קליין מלון מצודת דוד צילום סיגל קליין
מלון מצודת דוד בירושלים מקבוצת אלרוב נדל״ן, ידוע כאחד המלונות היוקרתיים בארץ, שבו בוחרים להתארח בין היתר עשירי העולם לצד מנהיגים בינלאומיים כדוגמת המשלחת האמריקאית בראשות אנתוני בלינקן, שר החוץ האמריקאי שהתארחה כאן לאחרונה. המלון ממוקם מול קניון ממילא ומשקיף בפריים משגע על חומות העיר העתיקה ומגדל דוד, והסוויטות שלו מסוקרות במגזיני לייף סטייל ויוקרה ברחבי העולם. אלו היו 60 שניות של חלום בלתי מושג. עתה, במלון היוקרה הירושלמי הגו רעיון חדשני לפיו מאחר ואין תיירים צריך לפנות לקהל הישראלי, ולכן החליטו לייצר קונספט חדש המושתת על חופשה בסטייל ובקונספט משפחתי בירושלים. אמנם מדובר במלון לא זול ובטווח מחירים יקר יחסית, אבל משפחות וזוגות שמחפשים פינוק אמיתי, איכות ושקט – עשויים למצוא כאן את מבוקשם. לכאורה, מלון יוקרה לא ממש מותאם לילדים. אבל כאן טמונה ההפתעה, מסתבר שיש במצודת דוד לא מעט נקודות ששווה למשפחות לחשוב עליהן כאופציה לחופשה משפחתית.   לא סתם בריכה ראשית, הבריכה במצודת דוד מחוממת כל השנה! כן כן. הבריכה לא מקורה אלא פתוחה לגמרי אל הנוף וכל השנה, בחורף ובקיץ היא מחוממת. בנוסף – שעות הפתיחה מרשימות ובהחלט נותנות פתרון להורים, החל מ-6:30 בבוקר ועד 19:00 בערב אפשר להגיע לבריכה, כך שהורים וילדים נצפים בבריכה גם בשעות הבוקר המוקדמות.
בריכה מחוממת כל השנה. מלון מצודת דודבריכה מחוממת כל השנה. מלון מצודת דוד
בריכה מחוממת כל השנה. מלון מצודת דוד. צילום: סיגל קליין מיני מגרש כדורגל תשכחו כל מה שאתם מכירים על מועדון ילדים. משחקיית הילדים שנפתחה בימים אלה במלון היא אטרקציה של ממש, שמוגשת עם סטייל ועיצוב בהשראת סמלים ומוטיבים של העיר עצמה, כמו למשל האריה המפורסם. מדובר על שטח גדול המחולק לשני מתחמים – האחד מיועד לפעוטות ולקטנטנים וכולל בריכת כדורים, מטבח מאובזר, פינת בובות, קוביות עץ ענקיות, ספרי קריאה ועוד. ולצדו מתחם הילדים הגדולים שמוגדר עד גיל 16, אבל בפועל המבוגר האחראי נהנה כאן לא פחות. מגרש כדורגל עם דשא, שולחן ביליארד, שולחן פינג פונג, עמדות סוני פלייסטיישן (לא פועלות בשבת), משחקי שולחן בכמויות ועוד הפתעות – ברור למה קשה לילדים לבחור בין הבריכה למשחקייה, ולדעתי המשחקייה ניצחה, הילדים לא רצו לצאת.
מצודת דוד נוף מהמרפסת. צילום סיגל קלייןמצודת דוד נוף מהמרפסת. צילום סיגל קליין
מצודת דוד נוף מהמרפסת. צילום סיגל קליין מה עושים בשעות הפנאי? אם אתם מאלו שמעדיפים להישאר במלון – הרי שהוא מספק הרבה אטרקציות ולא צריך לחפש בחוץ. מלבד הבריכה והמשחקייה, מציע המלון גם סופי שבוע משפחתיים עם תכני תרבות שנבנו במיוחד למשפחות – החל ממופעי אמנים על הטרסה בצהריים, דרך ארוחות שף, ועד פעילות לילדים עם אמנים מפורסמים. אם אחרי כל זה עדיין תרצו לצאת מהמלון, הרי שהוא ממוקם במרכז העיר, בנגישות לרכבת הקלה ובמרחק הליכה לאטרקציות מרכזיות: קניון ממילא, העיר העתיקה, מוזיאון המוזיקה ושוק מחנה יהודה. אז אמנם לא קיבלנו את הסוויטה המלכותית כמנהיגי העולם, אבל כחופשה משפחתית מפנקת במיוחד ומלאת גלאם – קיבלנו גם קיבלנו, ואם נוסיף את הנוף היפהפה שנצפה מכל פינה במלון, נוף חומות העיר העתיקה וירושלים, אז זה צ'ופר מקסים שמוסיף התרגשות מיוחדת ללב. הכותבת היתה אורחת מלון מצודת דוד.
משחקייה עם אלמנטים ירושלמיים. צילום סיגל קלייןמשחקייה עם אלמנטים ירושלמיים. צילום סיגל קליין
משחקייה עם אלמנטים ירושלמים. צילום סיגל קליין  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמלון מצודת דודנשארים בארץ - המלצות לטיולים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: