אא

קוסטה ריקה: חופשה אקזוטית

לא קשה להרכיב 'תפריט' מלא ומפתה של חופשה בקוסטה ריקה. חופים מהיפים ביותר שאפשר לחלום עליהם, יערות גשם סבוכים וירוקים מהסוג שאפשר למצוא רק באיים טרופיים ושמורות טבע בהן אפשר לפגוש בעלי חיים ייחודיים

|| ||
רבע משטחה של קוסטה ריקה הוגדר כשמורות טבע ופארקים לאומיים. היהלום שבכתר הוא הפארק הלאומי קורקובדו השוכן בחצי האי אוסה, על חוף האוקיינוס השקט בדרום מערב המדינה. המיקום המרוחק והיער העבות גורמים לכך שאפשר למצוא בקורקובדו בעלי חים נדירים כיגואר, פומה ומינים אחרים שנכחדו כבר כמעט בכל אתר אחר על פני כדור הארץ. לצד אלה יש ביערות המוני קופים, ו-400 מיני ציפורים. במי האוקיינוס אפשר לצפות בדולפינים רבים ובעונות הנכונות אפילו בלווייתנים שמתקרבים אל החוף. הצפייה בבעלי החיים נעשית אך ורק בליווי מדריכים ובדרך כלל בקבוצות מאורגנות. מונטהורדה יער העננים מונטהורדה שוכן במרכז המדינה הוא גם הידידותי ביותר למשפחות עם ילדים. יש בו אפשרות לצעוד בין צמרות העצים וליהנות מן הצמחייה הייחודית ומן המראות הנפלאים. אל הנוסעים דרומה יותר יוכלו ליהנות גם מסן גרארדו דה דוטה, 70 קילומטרים דרומה מסן חוזה ובגובה 2200 מטר מעל פני הים. כאן הוכרזה שמורת הטבע החדשה ביותר בקוסטה ריקה – לוס קווזלס שנחשבת גן עדן לחובבי הצפרות. סן חוזה עיר הבירה מומלץ לבקר בסן חוזה –מוזאון הג'ייד Jade de Museo בפלאסה דה לה דמוקרטיה ומוזיאון הזהב Oro del Museo ליד פלאסה דה לה קולטורה. בשני המקומות אפשר למצוא אוצרות מדהימים מן התקופה שקדמה לגילוי אמריקה בידי קולומבוס.
10602585_ml10602585_ml
ארץ החופים הבחירה בין החופים הנהדרים של קוסטה ריקה אינה קלה. 300 חופים פזורים במערב המדינה ובמזרחה. אלה שמעדיפים חופים קריביים ימצאו ליד העיר פוארטו וייחו ועד העיירה מאנזנילו שנחשבים לחופים הקריביים היפים ביותר עם עצי דקל שנוטים על המים, חול לבן ומי טורקיז צלולים. החוף של מנואל אנטוניו הוא הפופולרי ביותר במדינה. הר הגעש ארנאל חובבי הפעילות הוולקנית לא יוותרו על הצפייה בהר הגעש ארנאל. אם אתם בעלי מזל הוא אפילו יתפרץ לכבודכם ויהפוך את חוויית הביקור למושלמת. ההר מוקף בשמורת טבע גדולה ומתנשא במרכז המדינה, צפונית מערבית לסן חוזה. החוויה המופלאה ביותר היא צפייה בהתפרצות הר הגעש כאשר אתם יושבים במעיין חם, במרחק בטוח, ונהנים מן ההצגה הגדולה של הטבע.
11718180 - volcano arenal, costa rica11718180 - volcano arenal, costa rica

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: