אא

קורונה מד: קלאב מד מאפשרת לדחות חופשות עד סוף העונה הבאה

Club Med ישראל תאפשר ללקוחותיה לדחות את מועד נסיעתם עד לסוף העונה הבאה. זאב דהן, מנכ"ל קלאב מד ישראל: "אנו דואגים לבריאות לקוחותינו"

med party. מסיבת פתיחת עונת החורף של קלאב מד. צילום: ספיר פרץ זילברמן med party. מסיבת פתיחת עונת החורף של קלאב מד. צילום: ספיר פרץ זילברמן
עוד ועוד מדינות נכנסות לרשימת המדינות המחייבות בבידוד לחוזרים מהן, בהן צרפת, שווייץ וכמובן איטליה שהן מדינות "חזקות" של רשת קלאב מד. בעקבות כך, מודיעה היום (ה') קלאב מד ישראל כי היא מאפשרת ללקוחותיה שהזמינו חופשת סקי בחודשים מרץ-אפריל (שמועד יציאתם חל בין התאריכים 06.03-27.04.2020) לדחות את מועד ויעד נסיעתם עד לסוף העונה הקרובה. כלומר, למימוש בהזמנה חדשה שמועד היציאה אליה יהיה לכל המאוחר 25.04.2021. זאב דהן, מנכ"ל קלאב מד ישראל: "אנו דואגים לרווחת לקוחותינו ולבריאותם ולכן בצעד יוצא דופן נאפשר לכלל הלקוחות אשר הזמינו חופשת סקי לחודשים מרץ ואפריל לקבל זיכוי מלא על מנת לאפשר להם ליהנות מהחופשה באופן רגוע ובטוח גם במועד מאוחר יותר אותו יבחרו". עוד לדברי דהן, "חשוב לנו לשתף אתכם שאנו קשובים ומבינים את חששותיכם ופועלים כל העת על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר לאור המצב המורכב בו כולנו נמצאים".  
club medclub med

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםקלאב מדקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: