אא

"קורונה קלאב" מוקיר את שלומי זפרני, מנהל מכירות סניף ישראל של אל על. למה?

קבוצת טלגרם שהוקמה עם פרוץ משבר הקורונה תחת השם "קורונה קלאב" וחברים בה כ-400 סוכני נסיעות, אומרת תודה לשלומי זפרני, מנהל מכירות סניף ישראל של אל על. הסיבה, בכתבה

שלומי זפרני, מנהל מכירות סניף ישראל של אל על. צילום: מירב כהן שלומי זפרני, מנהל מכירות סניף ישראל של אל על. צילום: מירב כהן
בחודש מארס, עם תחילת משבר הקורונה, הוקמה קבוצת טלגרם תחת השם "קורונה קלאב" בה חברים כ-400 סוכני נסיעות. הקבוצה הוקמה על ידי סוכנת הנסיעות עמית פלס על מנת לתת במה מקצועית ומורלית לסוכני נסיעות שנדרשו לתת מענה ללקוחות שנתקעו במדינות שונות מבלי יכולת לשוב ארצה בשל ביטול טיסות. לצד סוכני הנסיעות, חברים בקבוצה גם נציגים של חברות תעופה זרות בהן אלאיטליה ו-וירג'ין אטלנטיק וחברת התעופה אל על. לדברי פלס אחד השחקנים היותר בולטים בקבוצה הוא שלומי זפרני, מנהל מכירות סניף ישראל של אל על. "שלומי עשה ועושה ימים כלילות בתמיכה, סיוע ומתן פתרונות יצירתיים לסוכני נסיעות החברים בקבוצה. בתקופת 'החילוצים' גם דאג להוציא טיסות חילוץ". עוד לדברי פלס, לאור הסיוע שנתן ונותן בתקופה מאתגרת זו, החליטה "קורונה קלאב" להוקיר את זפרני, לחזק את אל על וגם להזכיר לאל על שסוכני הנסיעות איתם לאורך כל הדרך. "אתמול במשרדי אל על הענקנו לשלומי אות הוקרה".
אל עלאל על
אומרים תודה לשלומי זפרני, מנהל מכירות סניף ישראל של אל על. צילום: מירב כהן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: