אא

קורונה? רשת פתאל פותחת מלון חדש באיטליה

רשת מלונות פתאל פותחת את Leonardo VERONA - בית מלון חדש בוורונה שבאיטליה בכפוף לנהלים מקומיים. רפי כרמון, מנכ"ל אזורי מלונות לאונרדו באיטליה: "המלון מותאם לאנשי עסקים ולמשפחות"

לאונרדו ורונה של רשת פתאל באיטליה. צילום: יחצ פתאל לאונרדו ורונה של רשת פתאל באיטליה. צילום: יחצ פתאל
בצל משבר הקורונה, רשת מלונות פתאל פתחה בסוף השבוע האחרון את Leonardo VERONA - בית מלון חדש בוורונה שבאיטליה. המלון כולל 145 חדרים וממוקם קרוב למרכז הירידים של ורונה, לשדה התעופה ולריו קטולו ולאטרקציות שונות. "האטרקטיביות הרבה של המלון נובעת מהשילוב של המיקום האסטרטגי והאטרקציות הרבות מסביב", אומר רפי כרמון, מנכ"ל אזורי מלונות לאונרדו באיטליה, אוסטריה והונגריה. לדבריו, "המלון מותאם מצד אחד לאיש העסקים המודרני, המחפש סביבה וממשקי עבודה נוחים לרבות חדרי ישיבות, פגישות וכנסים ומצד שני, למשפחות ומאובזר במתקני משחקים וספורט".
פתאלפתאל
לאונרדו ורונה של רשת פתאל באיטליה. צילום: יחצ פתאל מפתאל נמסר כי מלונות לאונרדו בדומה ליתר מלונות הרשת, נפתחים על פי ההנחיות ושמירה על הנהלים כדי להגן על בריאות הצוות והאורחים. "נמשיך לעבוד על הפרויקטים העתידיים שלנו ובד בבד נעניק לאורחינו חוויה כוללת, תוך שמירה על אמצעי הזהירות הנחוצים. נהיה מארחים מועילים וקשובים כמו תמיד", מוסיף כרמון. עוד נמסר כי הרשת צפויה לפתוח מחדש ב-1 באוגוסט לאחר סגירה ממושכת את המלונות לאונרדו בודפשט ששופץ לחלוטין לאחרונה ולאונרדו רויאל ונציה מסטרה שנפתח רק לפני כשנה. בשבוע שעבר נפתח מחדש, מלון לאונרדו בוטיק בודפשט, שהושק מספר שבועות בלבד לפני פרוץ משבר הקורונה ונסגר בעקבותיו.
פתאלפתאל
רפי כרמון, מנכ"ל אזורי מלונות לאונרדו באיטליה. צילום: יחצ פתאל  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות פתאלפתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: