אא

קורס מדריכי חו”ל הראשון בתולדות ארקיע יצא לדרך

הקורס, שיימשך כ-10 חודשים, יכלול הדרכות והרצאות שונות ובסיומו יקבלו המדריכים תעודה של ארקיע ושל מכללת ספיר

עוז ברלוביץ, המשנה למנכ״ל ארקיע, בקורס מדריכי חו״ל הראשון בתולדות החברה. צילום: יח״צ ארקיע עוז ברלוביץ, המשנה למנכ״ל ארקיע, בקורס מדריכי חו״ל הראשון בתולדות החברה. צילום: יח״צ ארקיע
קורס מדריכי הטיולים בחו״ל הראשון של חברת ארקיע נפתח היום (שלישי). כזכור, חברת התעופה הודיעה בתחילת החודש כי במסגרת הכנותיה לעונת הטיולים הקרובה תקיים לראשונה בתולדותיה קורס מדריכים בחו”ל. עוז ברלוביץ׳, המשנה למנכ״ל החברה, העביר עם פתיחת הקורס הרצאה על ענף התעופה בתקופה המאתגרת של הקורונה וחיים קוזניץ, מנהל מחלקת הטיולים המאורגנים של ארקיע, דיבר על דמות המדריך ותפקידו.
חיים קוזניץ, מנהל מחלקת הטיולים המאורגנים של ארקיע,, בקורס מדריכי חו״ל הראשון בתולדות החברה.חיים קוזניץ, מנהל מחלקת הטיולים המאורגנים של ארקיע,, בקורס מדריכי חו״ל הראשון בתולדות החברה.
חיים קוזניץ, מנהל מחלקת הטיולים המאורגנים של ארקיע, בקורס מדריכי חו״ל הראשון בתולדות החברה. צילום: יח״צ ארקיע הקורס יימשך כ-10 חודשים ובסיומו יקבלו המדריכים/ות תעודה של ארקיע ושל מכללת ספיר, המעידה על סיום בהצלחה של קורס המדריכים. במהלך הקורס, יעברו החניכים הדרכות והרצאות רבות, החל מניהול קבוצה ולוגיסטיקה דרך אומנות, דתות וגיאוגרפיה וכלה באתיקה מקצועית ועזרה ראשונה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםארקיע

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: