אא

קפריסין בעקבות אלת האהבה

רק 40 דקות מכאן ואתם במדינה הקרובה ביותר שפתחה את שעריה לישראלים ללא צורך בבדיקות קורונה או בידוד בכניסה. מה מציעה קפריסין לזוגות המחפשים חופשה שלווה ורומנטית?. לואיזה ואראקלס

אלת האהבה. צילום: 123RF אלת האהבה. צילום: 123RF

מלון רומנטי או כפרי פסטורלי?

מחפשים קצת שקט ורומנטיקה? בקפריסין תוכלו למצוא שפע של מלונות פאר ברמת חמישה כוכבים, מלונות בוטיק ייחודיים ומלונות למבוגרים בלבד בהם תוכלו ליהנות מחופשה שקטה ומרגיעה במיוחד, אבל מי שמחפש את הפשטות והרוגע יחד עם נוף עוצר נשימה, יכול לבחור מהמגוון העצום של אפשרויות הלינה הכפרית הפסטורליות הממוקמות בתוך הכפרים עצמם. הבתים מאורגנים היטב ומציעים לתייר חופשה ופינוקים בסגנון כפרי אותנטי בין עצי היער. רק לשבת ולשתות כוס קפה מול הנוף הנשקף מהמקום, היא חוויה בפני עצמה.

יש לכם חשק להתפנק בספא?

מספר גדול של מלונות פאר מציעים לנופשים באי שירותי ספא מגוונים: מסאז'ים, טיפולי פנים וגוף, בריכות שמנים ומלחים, סאונות, רפלקסולוגיה ומבחר רחב של טיפולים מרגיעים. כמובן, שניתן לשלב גם שיעורי יוגה ומדיטציה בהתאמה אישית.

רוצים קצת שמש וחוף?

קפריסין התברכה בחופים קסומים ונקיים וים עם מי טורקיז צלולים מושלמים לשיזוף ושלווה. החופים מותאמים גם לחובבי האקשן שימצאו שפע של פעילויות ספורט ימי כמו אופנועי ים, מצנחי רחיפה, צלילה ועוד. ניתן גם לצאת להפלגה יומית או בזמן השקיעה ובמהלכה להשתכשך בים הצלול. צילום: Kleovoulou

אוהבים אוכל טוב?

המטבח הקפריסאי הוא שילוב של המטבח היווני והים תיכוני, אולם מיקומו הייחודי של האי בצומת שבין שלוש יבשות, הוסיף מימד אקזוטי, גיוון וטעמים נפלאים. עם דגש על תוצרת מקומית וטרייה, תבלינים ועשבי תיבול של האזור, האוכל הקפריסאי המשובח והמפורסם ממתין לכם כאן. תוכלו ליהנות מארוחה רומנטית זוגית בחדר המלון או במרפסת הפרטית, ארוחה רומנטית בשקיעה בחוף הים או בטברנה אותנטית קטנה וקסומה.

מחפשים טיול מקורי?

קפריסין מחזיקה במסורת עשירה של הפקת יין משובח ומשופעת בכרמים ויקבים מוערכים. מבחר מסלולי טיול ברחבי האי ייקחו אתכם לביקור ייחודי בכפרים המסורתיים המתמחים בהפקת היין ויצורו, במנזרים עתיקים או במוזאון היין. במהלך הסיור אפשר לשלב גם טעימות יין וסיור מודרך בעשרות היקבים השונים הפזורים ברחבי האי וכמובן גם לרכוש מהתוצרת המקומית.

רוצים לצאת לטיול רומנטי בעקבות אלת האהבה?

מסלול אפרודיטה – אלת האהבה הקפריסאית, הינו מסלול מעגלי המשקיף אל הצוקים והנוף הפסטורלי שמסביב. המטיילים באזור יבחינו בצבע הירוק שבולט במיוחד בעונת החורף. נקודת היציאה ממרחצאות אפרודיטה - שם על פי האגדה אלת האהבה אפרודיטה נהגה לרחוץ ולהיפגש עם בן זוגה האל אדוניס. על פי האגדה, מי שרוחץ במימי המקום יזכה לנעורי נצח. החלק שבין המעיינות לבין ארמון רגינה משותף למסלול אדוניס. המסלול כולל עליה להר ששמו Moutti tis Sotiras לגובה 370 מ', ממנו נשקפים נופים מרהיבים. בדרך ישנן שתי נקודות בהן מעיינות מי שתייה. האחת ב-Pyrgos tis Rigainas והשנייה, ב- Kefalovrisia. אורך המסלול 7.5 ק"מ, כ-3 שעות הליכה. לעצלנים שבינינו מומלץ לפחות לערוך סיור מקוצר באזור המרחצאות עצמו ולהתרשם מהטבע באזור או לפחות ללכת את תחילתו של המסלול ברוגע.

מחפשים קצת אקשן?

ברחבי קפריסין, בעיקר באזורים ההרריים ובאזורי הטבע, שלל אפשרויות לטיולי ג'יפים. מומלץ מאוד לשכור רכב או ג'יפ ולשוטט בין הכפרים הרבים הפזורים באזור הרי הטרודוס. הכבישים נוחים, השילוט גם בשפה האנגלית והמראות סביב מדהימים. מי שיעדיף לשכור רכב שטח יוכל לנסוע בדרכי העפר שבאזור הטרודוס ועמק הארזים ולבחור באחד ממסלולי הג'יפים הקיימים. חובבי הטיולים ברכב 4x4 יכולים לבחור באופציה של נהיגה עצמית בג'יפ שכור או להצטרף לטיול ג'יפים מאורגן ונהג צמוד.

חובבי שופינג?

אפשרויות השופינג בקפריסין רבות ומגוונות. החל ממותגי יוקרה, רשתות בין לאומיות וקניונים דרך בוטיקים וחנויות מזכרות ומציאות בשווקים. ברחבי האי פזורות חנויות קטנות רבות המתמחות ביצירה מקומית של האי וכוללות תחרה, עבודות עץ ופריטים עשויי חרס, שם תוכלו לרכוש ממיטב התוצרת של האמנים המקומיים. בערים הגדולות תוכלו לבקר בקניונים השוקקים, שם מעבר לחנויות של מיטב המותגים תוכלו למצוא גם שפע של מסעדות, בתי קפה ודוכני מזון מהיר ובתי קולנוע. הכותבת היא מנהלת משרד התיירות של קפריסין בישראל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםמדריך יעדיםקפריסין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: