אא

קריבי ים תיכוני: חופשה חלומית במלון קאפו ביי

מלון מצוין ליד אחד החופים היפים ביותר באירופה - מה צריך יותר מזה? תכירו את מלון "קאפו ביי" (Capo Bay) וחוף "עץ התאנה" בעיירת החוף שבפרוטרס שבקפריסין, ואם עוד לא ביקרתם שם כדאי שתראו מה מציע המלון לקוראי פספורטניוז

|מלון קאפו ביי. צילום יחצ קאפו ביי|חוף עץ התאנה |מלון קאפו ביי. צילום יחצ קאפו ביי|חוף עץ התאנה
אז נכון שנהיגה שם, אפילו שהיא בצד שמאל, מרגישה כמו נהיגה בכביש החוף בואכה נהריה, בגלל הנופים הארצישראליים בצידי הדרך והאקלים הלח. נו טוב, אנחנו בכל זאת חולקים את אותה שכונה באגן הים התיכון. הרבה שם דומה להרבה פה, עד שרואים את הים התיכון בצד שלהם: צלול בגווני טורקיז, מפרצונים, לגונות קטנות וחבויות, חופים בתוליים לצד חופים מוכרזים, מצוחצחים וחינמיים, שלגמרי מייתרים את הצורך בלטוס חצי עולם כדי ליהנות מים קריבי. במרחק 40 דקות טיסה בלבד מתל אביב לקפריסין מקבלים קריביים, וקריבי – זה הכי. מלון קאפו ביי: צילום יח"צ   באיזה מלון ללון ובאיזה חוף להשתזף? הנה ההמלצות שלנו:

CapoBay - המלון עם החוף הכי יפה

מלון CapoBay זה המקום בקפריסין לשים בו ת'ראש. המלון נמצא עיירה פרוטרס, בצמוד לחוף עץ התאנה, שכאמור מדורג כאחד מעשרת החופים היפים ביותר באירופה. חדרי המלון נקיים ונעימים. חלקם עם נוף מלא לים, חלקם לא. יש ספא. חדר כושר גם. לובי עם פסלי צבים מרשימים בכניסה וכורסאות סתלבט בפינה. ארוחת בוקר מגוונת עם שני רבי מכר: גבינת חלומי צרובה ו-סוג'וקו (Soujouko) – הממתק המקומי שנראה כמו הצ'ורצ'חלה של הגיאורגים. ויש גם מסעדה יפנית –koi , המגישה סושי ברמה של טוקיו. יש שתי בריכות. אחת קטנה והשנייה גדולה עם נוף פנורמי לים. שירות מגבות וגם, מזנון הבריכה עם רמת אוכל ושירות שמשאירים אבק למקובל בז'אנר מזנוני בריכה. וכמה זה עולה? החל מכ-100 אירו ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר לחדר עם נוף לאי והחל מכ-200 אירו ללילה לחדר עם נוף לים.
מלון קאפו ביי, קפריסין. צילום יחצ קאפו ביימלון קאפו ביי, קפריסין. צילום יחצ קאפו ביי
חדר במלון קאפו ביי, קפריסין. צילום יחצ קאפו ביי

בריכת השחייה שלהמלון

לובי מלון קאפו ביי. צילום יחצ קאפו ביילובי מלון קאפו ביי. צילום יחצ קאפו ביי
לובי מלון קאפו ביי. צילום יחצ קאפו ביי

   

Fig Tree Bay  - החוף הכי יפה שישראלים כמעט ולא משתזפים בו

אתר התיירות העולמי TripAdvisor דירג אותו כאחד מעשרת החופים היפים ביותר באירופה לשנת 2017 , ובצדק. חוף "עץ התאנה" בעיירה פרוטרס שבמזרח קפריסין, ראוי לתואר בזכות קילומטרים על קילומטרים של רצועת חוף יפה, בחלקה חולית ובחלקה סלעית ולצידה, טיילת מטופחת המפלחת פה ושם את הים עם לשונות דק עץ צרים וארוכים. אובייקט אחר המשדרג עוד יותר את התפאורה שם, הוא אי קטנטן שאפשר לשחות אליו מהחוף. ולמה תאנה? על פי המסורת המקומית, באמצע המאה ה-17 הובאו אל האי עצי תאנה הנטועים סמוך מאוד לחוף ומשגשגים שם עד עצם היום הזה. ולכל זה תוסיפו, רמת ניקיון גבוהה, שירותי הצלה זמינים בעונה ומתרחצים מנומסים ושקטים בעיקר מאנגליה, גרמניה וקפריסין עצמה, וקיבלתם חוף דוז פואה. וחוץ מבטן גב, חוף עץ התאנה, שהכניסה אליו נגישה ולגמרי בחינם, מציע שפע של פעילויות ספורט ימי. החל מסאפ וקיאקים ועד סירות מרוץ וסקי מים בעונת הרחצה.  
חוף עץ התאנה, פרוטרס, קפריסין.צילום יחצ קאפו בייחוף עץ התאנה, פרוטרס, קפריסין.צילום יחצ קאפו ביי
חוף "עץ התאנה", פרוטרס, קפריסין.צילום יחצ קאפו ביי  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםמדריך יעדיםקפריסיןFig Tree Bayחוף עץ התאנהמלון קאפו בייפרוטרס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: