אא

קרמר: "עברנו ממצב של משבר נקודתי למצב חירום"

אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס, יוצא אף הוא נגד המלצת משרד הבריאות שלא לטוס לחו"ל באפן גורף. "ההנחיות החדשות של משרד הבריאות מובילות את ענף התיירות למשבר חמור בתיירות היוצאת והנכנסת. החלטת משרד הבריאות: צעד לא מידתי"

אפרים קרמר. צילום: יח"צ אפרים קרמר. צילום: יח"צ
 

גם מנכ"ל אשת טורס, אפרים קרמר, תוקף את המלצת משרד הבריאות שלא לטוס לחו"ל בשל התפשטות הקורונה:"ההנחיות החדשות של משרד הבריאות מובילות את ענף התיירות הישראלי למשבר חמור בתיירות היוצאת והנכנסת. כמובן שיש להיערך לנגיף, אך בשום מדינה בעולם לא ננקטו צעדים לא מידתיים כמו בישראל, וללא תיאום ועבודת מטה מסודרת עם משרדי התיירות, התחבורה, והאוצר. עברנו ממצב של משבר נקודתי למצב חירום. אם חברות התיירות הישראליות לא יגובו בידי הממשלה – אלפי עובדים בתעשיית התיירות והמלונאות עלולים להיות מפוטרים".

עוד לדבריו, "על משרד הבריאות להגדיר בדחיפות מחדש מדיניות בהתאם לנהוג במדינות מערביות מתוקנות אחרות בעולם, לפני שההשפעות הכלכליות והדיפלומטיות של מהלכיו יצאו מכלל שליטה. שיעורי התמותה מהקורונה נמוכים משמעותית מאלו של מגפת הסארס, ולא מעט חוקרים מובילים בעולם טוענים שאין הבדלים משמעותיים בינו לעומת שפעת רגילה. כמו במשברים קודמים, הוכח שחברות התיירות הישראליות קשובות למציאות ולשיח בישראל. בעוד חברות התעופה הזרות כמעט מתעלמות מהמשבר, חברות התיירות הישראליות יודעות להתגמש ונותנות לישראלים מטריית הגנה שכוללת דמי ביטול נוחים, כפיפות לחוק הגנת הצרכן ופועלות בהתאם להוראות השלטונות ומשרדי הממשלה השונים". עוד לדבר קרמר, "תעשיית התיירות כבר ידעה משברים קשים בעבר, מפיגועי 9.11 ועד למגפת הסארס, אך מעולם משרדי הממשלה לא הגיבו בצורה דומה. אנו מלאי תקווה שעד בוא הקיץ השפעות הנגיף ידעכו, אך לפתחו של משרד הבריאות מונחת האחריות להערך בצורה שקולה למשבר ולא לזרוע היסטריה מיותרת בציבור".

בתוך כך, ציין קרמר, כי אשת טורס ממשיכה עם מבצע הזמנות ללא דמי ביטול. "לקוחות שיבצעו הזמנות עד לתאריך 20.3.2020 לאחד ממוצרי אשת טורס יוכלו לבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול (ליציאות עד 25.9.2020). הביטול אפשרי עד 7 ימי עבודה לפני ההמראה (יום היציאה לא נחשב בספירה), וביולי אוגוסט עד 14 ימי עבודה לפני ההמראה (יום היציאה לא נחשב בספירה)". יצויין כי המבצע תקף למוצרי אשת טורס בלבד - טיולים מאורגנים (בעברית או ברוסית), חבילות נופש, טיסות אשת טורס (לא תקף למוצרי שייט).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםאשת טורסאפרים קרמרקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: