אא

קתאי פסיפיק: פרטיהם של 9.4 מיליון נוסעים נחשפו

פריצה לבסיס המידע של החברה חשפה כמות עצומה של נתונים על נוסעי החברה. קתאי החלה לחקור את הפריצה ומרגיעה את הנוסעים. כזכור, לפני חודש הודיעה בריטיש איירווייס על פריצה דומה. קתאי: "פעלנו מיידית לטפל בנושא והחלה חקירה מקפת"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התעופה קתאי פסיפיק הודיעה היום, כי בוצעה פריצה לבסיס המידע של החברה ונחשפו פרטים של 9.4 מיליון לקוחות החברה. רופרט הוג, מנכ"ל החברה, הודיע: "פעלנו מיידית כדי לטפל בנושא, והחלה חקירה מקיפה בסיוע חברת סייבר מובילה. אנחנו בהליך של התקשרות לנוסעים הנפגעים ומספקים להם מידע מה עליהם לעשות כדי לא להיפגע. אין לנו כל הוכחה שהפרטים שנחשפו שימשו את הפורצים", והוא סיכם: "הבטיחות והביטחון של נוסעינו הם בראש מעייננו". הפרטים בבסיס המידע של החברה כוללים: שמות הנוסעים, לאומיותם, תאריך לידה, מספרי טלפון, כתובת ומייל, מספרי דרכונים, מספרי כרטיסי אשראי והיסטוריית הנסיעות שלהם. החברה ציינה כי הודעה נמסרה למשטרת הונג קונג ולכל הרשויות, וביקשה מכל מי שחושב, שהוא עלול להיפגע, ליצור קשר עם החברה. החברה התנצלה בפני לקוחותיה מפני אי הנעימות שעשויה לגרום להם בעקבות המקרה.  נציגי החברה הוסיפו, שהמערכת שנפרצה נפרדת ממערכת התפעול של החברה, ולא נגרם כל נזק לבטיחות התעופה. כזכור, בחודש שעבר גם בריטיש איירווייס קיימה חקירה מקיפה, אחרי שגילתה שפרטים אישיים ופרטי חשבונות הבנק של 380,000 לקוחות נגנבו בפריצה לאתר החברה. תגיות: קתאי פסיפיק צילום: Shutterstock    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםקתאי פסיפיק

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: