אא

ראש בראש: טייסי ריינאייר קוראים להדיח את המנכ"ל והיו"ר

על רקע איום השבתת החברה ב-5 מדינות באירופה ב-28 בספטמבר, ולקראת האסיפה השנתית של בעלי המניות, שתתקיים הבוקר ה-20.9, איגוד הטייסים הבריטי יוצא בקריאה פומבית להדיח את ראשי החברה בטענה כי הם יוצרים "הפרעה מבצעית ותסיסה תעשייתית"

צילום: shutterstock| צילום: shutterstock|

התסיסה התעשייתית בחברת ריינאייר, שהובילה לשביתות לא מעטות בעונת הקיץ, לשיבושים תכופים ולביטולים של אלפי טיסות, מגיעה לשיאה עם הקריאה הפומבית של BALPA, איגוד הטייסים הבריטי, להדיח את המנכ"ל מייקל או'לירי ואת היו"ר דוד בונדרמן באסיפה הכללית השנתית של בעלי המניות, שתתקיים היום ה-20.9.

בהצהרה, שהתפרסמה באמצעי התקשורת בבריטניה, מאשימים הטייסים את ההנהלה ב"יצירת הפרעה מבצעית ותסיסה תעשייתית במקום יצירת סביבת עבודה חיובית ומלכדת", ומציינים כי איבדו אמון ביכולתו של מייקל או'לירי להוביל את החברה ואת חוסר הפיקוח היעיל בראשותו של יו"ר הדירקטוריון, דייויד בונדרמן".

הטייסים טוענים כי "מודל התעסוקה הנוכחי נכשל, ויש צורך דחוף בצוות ניהולי, שמסוגל להסתגל לצרכיה העתידיים של החברה, להתעסק כראוי עם העובדים, ולהבטיח עסק בר-קיימא ורווחי לעתיד".

מזכ"ל BALPA, בריאן סטרוטון, הוסיף כי החיכוכים בריינאייר ברחבי אירופה, שהובילו לעשרות ימי שביתה ולביטול אלפי טיסות, צפויים להימשך בעתיד הנראה לעין, כי "יש הרבה תסכול בריינאייר על סגנון הניהול האגרסיבי, והצוות רוצה לסיים את זה בכבוד".

כפי שכבר פורסם בשבוע שעבר בפספורטניוז, ב-28 בחודש צפויה שביתת ענק בריינאייר, כשאיגודי העובדים של החברה בבלגיה, הולנד, פורטוגל, איטליה וספרד הכריזו על שביתה כללית של 24 שעות, כשגם טייסי החברה בגרמניה, ששבתו בשבוע שעבר, עשויים גם הם להצטרף לשביתה, אם המו"מ איתם לא יתקדם. ארגוני העובדים מאיימים כי אם לא יימצא פיתרון יקיימו מידי חודש במשך יום אחד לפחות שביתה כללית.

ראוי לציין כי המנכ"ל או'לירי הוא האדריכל שמאחורי המודל העסקי של ריינאייר, אותו הוא המציא, לאחר שנשלח לארה"ב ב-1987 ע"י מייסד חברת התעופה, טוני רייאן, כדי לבחון את מודל הפעילות של חברת הלואו-קוסט הראשונה, סאות'ווסט, ואילו דייויד בונדרמן מכהן כיו"ר ריינאייר מאז 1996.

תגיות: ריינאייר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: