אא

רואים רחוק-שטים קרוב: הפלגות מנו ספנות לאירופה יוצאות לדרך

החל מחודש אפריל הקרוב, יצאו לדרך הפלגות נופש באונייה 'קראון איריס' (Crown Iris) ליעדים: יוון, קפריסין, איטליה וקרואטיה

אוניית 'Crown Iris'. צילום: יח״צ מנו ספנות אוניית 'Crown Iris'. צילום: יח״צ מנו ספנות
חברת מנו ספנות מודיעה על תחילת השיווק הפלגות הנופש באונייה קראון איריס (Crown Iris), החל מהשנה הקרובה. יעדי ההפלגות המתוכננים בעונת 2022: כרתים, רודוס, מיקונוס, סלוניקי, פיראוס ועוד מגוון יעדים ביוון, קפריסין, איטליה וקרואטיה. משך כל קרוז 2-12 לילות, ברמת אירוח של 5 כוכבים, עם פנסיון מלא וארוחות כשרות. ההפלגות המתאימות לשומרי מסורת יתקיימו באמצע שבוע (4-5 לילות) מיום א' עד ה' או עד יום ו' (חזרה בשישי בבוקר לפני כניסת שבת). ההפלגות המדוברות יוצאות לאיי יוון - מיקונוס, רודוס, כרתים וכו'. בנוסף, יתקיימו הפלגות קצרות בסופי שבוע - 2 או 3 לילות לקפריסין; הפלגות של 7 לילות ליעדים כמו סנטוריני, וולוס מטאורה, אתונה וסלוניקי; והפלגות של 12 לילות למגוון יעדים באיטליה, קרואטיה ויוון.
אוניית קראון איריסאוניית קראון איריס
צילום: יח״צ מנו ספנות 5 כוכבים והמון תופינים לאוניית 'קראון איריס' המרשימה 11 קומות. גולת הכותרת - מגלשת מים שיורדת מעל הקומה ה-11 ומשקיפה לנוף מרהיב ממעוף הציפור. באונייה, המאכלסת עד 2,000 איש בהפלגה ו- 650 אנשי צוות, 6 מעליות וכ- 750 חדרים בסטנדרט גבוה, כולל חדרי סוויטות וחדרים עם מרפסות. ניתן לבחור מתוך מגוון החדרים המתאימים לכל סוג חופשה: חדרי קלאסיק ודלוקס עם או בלי חלון, סוויטה פנורמית הכוללת אמבטיה, סוויטה עם מרפסת וסוויטת פרימיום. השטחים הציבוריים ב'קראון איריס', כוללים בין היתר מסלול הליכה מעגלי באורך 500 מטר, אולם מופעים גדול ומפואר, אולמות אירועים לחגיגות פרטיות, 5 מסעדות שף מגוונות, מועדון לילה, בית כנסת, מגרש כדורסל, מתחם דיוטי פרי, סיפוני שיזוף, חדרי ספא, חדר כושר ומועדון ילדים, בריכות שחייה רחבות ידיים, ג'קוזי ועוד.
קראון איריסקראון איריס
צילום: יח״צ מנו ספנות לדברי מורן מנו, סמנכ"ל מנו ספנות: "אנו שמחים להשיק את עונת 2022 עם מגוון יעדים במחירים אטרקטיביים. מנו ספנות חוזרת להציע לנופשים הישראלים חופשה שמתאימה לכל הגילים, כולל כמובן משפחות עם ילדים, שימצאו על סיפונה של ה'קראון איריס' שלל אטרקציות, מופעי בידור ופעילויות מכל הסוגים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםתיירותמבזקיםמנו ספנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: