אא

רוזנברג לא מוותר: הקים ועדת היגוי לרכישת אל על ובה 5 בכירים במשק

אלי רוזנברג, המתמודד על רכישת השליטה באל על תמורת 75 מיליון דולר, לא מוותר. מינה ועדת היגוי שתלווה את הליך רכישת אל על. מיהם חברי הוועדה? אלוף במילואים, כלכלן בכיר, מנכ"ל של חברת תעופה, רואה חשבון ויש גם אישה. מיהם?

אלי רוזנברג, הבעלים החדש של אל על. צילום: בן חורין אלכסנדרוביץ אלי רוזנברג, הבעלים החדש של אל על. צילום: בן חורין אלכסנדרוביץ
אלי רוזנברג שהגיש הצעה רשמית לרכישת השליטה באל על תמורת 75 מיליון דולר ומנהל מגעים עם כל הגורמים הרלוונטיים, החליט למנות ועדת היגוי לרכישה שתלווה את הליך הרכישה והנעת החברה. הליך הבחירה של חברי הועדה תוכנן כך שחבריה יתנו מענה למגוון רחב של היבטים הכלולים ברכישה זו. רוזנברג קיבל באחרונה את ההיתר הנדרש מרשות החברות לצורך רכישת החברה וממשיך במהלך למען שיקומה. "מדובר בנבחרת מצוינת שתסייע לנו בהשגת היעד: לרכוש שליטה באל על ובהכנה ליום שאחרי רכישת השליטה", מסר אלי רוזנברג. "הצוות מביא איתו ניסיון וידע רב בעולמות העסקיים, הניהוליים ובעולם התעופה. רגע האמת מגיע ואנו רוצים להשלים הרכישה בהקדם בכדי להתחיל במלאת השיקום העמוק הנדרש לחברה". ואלה הם חמשת חברי ועדת ההיגוי: פרופ' גבריאלה שלו, משמשת כיום כחברת סגל בכירה בקריה האקדמית אונו ויו"ר הוועדה העליונה למינוי פרופסורים של המל"ג בתחום מדעי החברה, ניהול ומשפטים. בעבר שגרירת ישראל לאו"ם (2010-2008) והאישה הראשונה שכיהנה בתפקיד זה. דורון כהן, כלכלן, בעל ניסיון בתחומי מימון, השקעות, ניהול סיכונים ויחסי עבודה. מכהן שנים רבות כדירקטור בחברות ציבוריות ופרטיות מובילות בהן, בנק לאומי (2006-2013), הראל השקעות (2006 ואילך) וצ'מפיון מוטורס (2015 ואילך).  בעבר, כלכלן ורכז צוות באגף התקציבים במשרד האוצר וסמנכ"ל ומנכ"ל רשות החברות הממשלתיות. רוני נומה, אלוף במיל'. בשנים האחרונות מפקד פיקוד המרכז. לפני כן, ביצע שורת תפקידים בליבה הפיקודית-מבצעית של צה"ל. כיום בעלים של חברת ש.נ.ר.ג.י  העוסקת בפתרונות אינטגרטיביים למרחבים וערים חכמות. באחרונה שימש כראש מטה החירום למאבק בקורונה בעיר בני ברק. ראם עמינח, כיהן כיועץ הכספי לרמטכ"ל וראש אגף התקציבים במשרד הביטחון. כחלק מתפקידו, עמינח חבר בפורום מטכ"ל. בעקבות מינוי זה הפקיד את חלקו במשרד רואי החשבון בידי שותפיו למשרד. כיום משמש כיו"ר ועדת הסטאז' של צה"ל בתחום ראיית החשבון ויו"ר ועדת פרס ההתייעלות של צה"ל. משמש גם כדירקטור בכיל ובתעשייה אווירית. מוטי אנגלמן, מנכ"ל חברת תעופה רעות נתיבי אוויר. לחברה מטוסי סילון המשמשים לכיול עזרי ניווט ומכמ"ים לשדות התעופה האזרחיים בן גוריון, אילת ועוד. בעבר שימש כראש רישוי צוותי אוויר ברשות התעופה האזרחית וסגן בכיר לראש מנהל תעופה אווירית, פיקוח ורישיון כל חברות התעופה בארץ. לדוגמה אל על, ארקיע, ישראייר ועוד. קברניט במטוסי סילון.                  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלאלי רוזנברג

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: