אא

ריינאייר מעודדת לקוחות להזמין ישירות באתר החברה

החברה טוענת כי הזמנה אצל סוכני נסיעות מקוונים, OTA, יקרה יותר, והם גם מלינים החזרים לנוסעים על טיסות מבוטלות. ריינאייר השיקה מערכת חדשה לבדיקת מחירים.

צילום: 123rf צילום: 123rf
ריינאייר מגבירה את המאמצים לעודד לקוחות להזמין ישירות ולא אצל סוכני נסיעות אינטרנטיים, OTA. החברה פיתחה כלי חדש לבדיקת מחירים, כדי שנוסעים יוכלו לבדוק את המחיר, ששילמו באמצעות ה-OTA שלהם לעומת מה שהם היו משלמים באתר של החברה. ריינאייר השיקה גם סמל כחול בדומה לסמל של טוויטר כדי להבטיח למזמינים, כי כאשר הם מזמינים ב- Ryanair.com הם מקבלים את העסקה הזולה ביותר. ריינאייר גם מאשימה את סוכני OTA בהלנת החזרים בגין טיסות מבוטלות במהלך מגפת הקורונה, ומציינת כי שתי היוזמות "יגנו על הלקוחות מפני סוכני הנסיעות המקוונים (OTA)". חברת התעופה מציינת כי ההזמנה הישירה באתר החברה מבטיחה את הדברים הבאים: המחיר הזול ביותר לטיסות ריינאייר ללא דמי תיווך לצד שלישי; המחיר הזול ביותר עבור תיקים, מושבים ונלווים אחרים ללא דמי תיווך לצד שלישי; במקרה של שיבושים, כל החזר כספי ישולם ישירות ללקוח; הלקוחות יתמודדו ישירות עם נציג שירות לקוחות של ריינאייר. דרה בריידי, מנהלת השיווק של ריינאייר אמרה: "אנו שמחים להשיק את בדיקת המחירים החדשה שלנו ואת החותם המאומת באתר ובאפליקציה של Ryanair.com. "שתי התכונות החדשות הללו יעזרו ללקוחות להימנע ממלכודות ההזמנה אצל סוכני נסיעות מקוונים, שעשויים לגבות מחיר יתר, לספק מידע שגוי ולמנוע מריינאייר להתמודד ישירות עם הנוסע. אנו ממליצים ללקוחותינו להזמין תמיד ישירות דרך אתר ריינאייר ואפליקציית ריינאייר, שם תהיה להם גישה למחירים הנמוכים ביותר, שירות לקוחות ישיר והחזרים מהירים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותריינאייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: