אא

שכחה מהקורונה: ריינאייר מרחיבה פעילות ברומא ותציע 470 טיסות יוצאות בשבוע ל-78 יעדים

לוח הזמנים של ענקית הלואו קוסט בקיץ 21, כולל 78 קווי תעופה משני נמלי התעופה ברומא עם יותר מ-470 טיסות יוצאות בשבוע, אשר יסייעו להתאוששות ענף התיירות והתעופה, עם המשך הרחבת תוכניות החיסונים במדינות אירופה השונות

צילום: 123rf צילום: 123rf
חברת רינאייר, מרחיבה משמעותית את פעילותה באיטליה. חברת הלואו קוסט האירית מתגברת את פעילותה בארץ המגף המתאוששת ממגפת הקורונה ,ומוסיפה שלושה מטוסים שיפעלו בטיסותיה משני שדות התעופה של בירת איטליה ומציגה לא פחות מ-470 טיסות יוצאות בשבוע מרומא. כמו כן, הודיעה ריינאייר על הפעלת שישה קווים חדשים ויותר מ-65 טיסות שבועיות חדשות משדה"ת רומא פיומיצ'ינו ליעדים מקומיים ובינלאומיים. ריינאייר השקיעה כ-300 מיליון דולר, לטובת הפעילות המתחדשת באיטליה, מה שצפוי היות נקודת מפתח חשובה בהתאוששות הכלכלה המקומית באיטליה. לוח הזמנים של ריינאייר בקיץ 21, כולל 78 קווי תעופה משני נמלי התעופה ברומא בסך הכל ולמעלה מ -470 טיסות יוצאות בשבוע, אשר יסייעו בעיקר להתאוששות ענף התיירות והתעופה, עם המשך הרחבת תוכניות החיסונים במדינות אירופה השונות. הפעילות של ריינאייר ולוח הזמנים בקיץ 21 מהעיר רומא (שדות התעופה פיומיצ'ינו וצ'יאמפינו) תכלול:
  • כ-14 מטוסים, כולל שלושה מטוסים חדשים נוספים בפיומיצ'ינו מחודש אוגוסט-78 קוים (מתוכם 72 בינלאומיים)
  • 11 קווי תעופה חדשים חדשים
  • מעל 470 טיסות שבועיות בשני שדות התעופה
  • טיסות מוגברות ליעדי נופש כמו מלטה ורודוס, למדריד ופורטו, כמו גם טיסות פנים באיטליה לערים לקליארי וטרפאני.המנהל המסחר של ריאנאייר, ג'ייסון מקגינס: "שמחים להכריז על שלושה מטוסים נוספים ברומא פיומיצ'ינו, יחד עם שישה קווים חדשים ומעל 65 טיסות יוצאות נוספות מדי שבוע בקיץ, ומכפילים את נוכחותנו בשדה התעופה. הרחבה זו תספק קישוריות מוגברת לאזור ותתמוך בהתאוששות משרות ועסקים מקומיים". לרגל ההשקה, ריינאייר יוצאת במבצע מיוחד לטיסות במחיר של החל מ- 19.99 אירו לנסיעה עד סוף אוקטובר 2021, אותה יש להזמין עד חצות יום חמישי 10 ביוני. בחברה מדגישים כי בשל העובדה שמגבלות הקורונה עדיין קיימות והמדינות עשויות לשנות את ההגבלות, החברה מאפשרת שני שינויים בכרטיס טיסה ללא חיוב עד ה-31 בדצמבר 2021.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותריינאייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: