אא

"רק חצי אחוז מתקציב השיווק מגיע לאל על שמביאה 35% מהתיירים"

כך אמר היום (ג') דוד מימון שהתקבל גם השנה בחום רב על ידי מאות סוכני הנסיעות בכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות. מימון כיוון את דבריו לשר התיירות, יריב לוין, שנכח באירוע. "אחרי שפתחו את התחרות, צריך לייצר את האיזונים וזוהי בקשתי לפני עזיבתי"

דוד מימון דוד מימון
"אם אני לוקח את תקציב השיווק של משרד התיירות ובודק כמה מגיע לאל על? רק חצי אחוז ממנו בזמן שאל על מביאה 35% תיירים למדינה". כך אמר היום (ג') דוד מימון, מנכ"ל אל על היוצא בכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות. לדברי מימון, "משרד התיירות תומך, משווק ומסבסד קווים חדשים. מעביר כספים גדולים לתיירות הנכנסת. אחרי שפתחו את התחרות, צריך לייצר את האיזונים וזוהי בקשתי לפני עזיבתי ובשם כל חברת אל על". מימון פנה לשר התיירות, יריב לוין, שנכח באירוע: "מה גם שהזכרת שחשוב לשמור על החברות הישראליות". מימון החמיא למשרד ולשר התיירות על חציית קו ה-3 מיליון תיירים. "נעשית עבודה יוצאת מן הכלל". לסוכני הנסיעות אמר מימון: "אני מרגיש פה בין חברים, באמת מרגיש פה בבית. אני מאמין שהסוכנים הם נכס אסטרטגי של אל על. אני מאמין בזה היום יותר מבעבר. מערכת היחסים של אל על וההתאחדות, באופן טבעי, לשותפים יש חילוקי דעות. קרני היה פעם ג'ינג'י. היום הוא כבר לא אבל הג'ינג'י הזה היה תמיד האיש השקול והמיושב שידע למצוא פתרון. נהניתי לעבוד איתך ומה שאתה עושה לציבור שיושב פה, אין זה פלא שנבחרת שוב לתפקיד". עוד לדברי מימון, "לציבור שיושב פה, תודה ענקית על מה שאתם עושים לאל על. תודה לסניף ישראל שעומד אתכם בקשר יום יומי". על עסקת ישראייר-סאן דור אמר: "מאמין שאישור הממונה יינתן". על תשלום תמלוגים לסוכנים: "אין צורך להיות מוטרדים. אל על תדע לנהוג בהגינות בציבור הסוכנים. יש מקום לעוד שיתופי פעולה עם הסוכנים". מימון דיבר גם על הצלחת כרטיס הפליי קארד: "הנאמנות לאל-על נוצרת עם מועדון הנוסע המתמיד שלנו, המונה 1.8 מיליון חברים. כ-300 אלף מחזיקים בכרטיס אשראי פליי קארד, כשהם מבצעים מחזורים בהיקף של 21 מיליארד שקל. נכנסנו לתחום הביטוח, התחלנו עם פוליסות רכב עליהן אפשר לשלם בנקודות. מיליוני נקודות ממומשות ברכישת חדרי בתי מלון. ניכנס להשכרות רכב ולקניית רכב, והכול בנקודות". מימון ניצל את הבמה שניתנה לו כדי להיפרד: "זה אירוע אחרון שלי כמנכ"ל אל על. החברה עשתה כברת דרך רצינית עם סוכני הנסיעות. עברנו תקופות לא קלות והרבה משברים ואל על יכלה להם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםדוד מימוןכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: