אא

חוזרת לחלץ: ישראייר תפעיל היום (ג') בצהריים טיסת חילוץ לישראלים מסלוניקי

לאחר החלטת ממשלת יוון לסגור החל מהיום בשעה 18:00 את שדה התעופה הבינלאומי בעיר  למשך שבועיים, ישראייר תוציא היום בשעה 13:40 מסלוניקי את טיסת החילוץ הראשונה שלה להחזרת ישראלים לארץ

סלוניקי. צילום: Shutterstock סלוניקי. צילום: Shutterstock
מתכוננים לחילוץ הישראלים מסלוניקי. לאחר החלטת ממשלת יוון להטיל סגר על סלוניקי ולסגור היום (שלישי) החל משהעה 18:00 את שדה התעופה הבינלאומי בעיר  למשך שבועיים, ישראייר תוציא היום בשעה 13:40 מסלוניקי את טיסת החילוץ הראשונה שלה להחזרת ישראלים לארץ. כזכור, גם שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, הנחתה את מנכ״ל משרד התחבורה לפעול מול גורמי התעופה ביוון, כדי שיאפשרו נחיתת מטוסים ישראליים בסלוניקי חרף הסגר, לטובת החזרת הנוסעים הישראלים לארץ. כזכור, כפי שכבר פורסם מוקדם יותר בפספורטניוז, ישראייר כבר הודיעה כי תפעיל  4 טיסות חילוץ מסלוניקי להחזרת הישראלים. ישראייר שהפעילה מאז תחילת משבר הקורונה כבר מאות טיסות חילוץ מתגלה פעם נוספת כחברה שמגיבה מהר למצבים בלתי מתוכננים ומתמודדת בהצלחה באירועים מורכבים הדורשים תגובה מהירה.
גיל סתיוגיל סתיו
סתיו: "לאורך כל המשבר פעלנו בנחישות ובאחריות"
גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, ברך על החלטת הרשויות ביוון ואמר: "לאורך כל תקופת המשבר ישראייר פעלה בנחישות ובאחריות בביצוע טיסות חילוץ ובשמירה על הנתיב האווירי בין אילת למרכז. אנו מודים לכל מי שסייע לקבלת האישורים הנדרשים לביצוע טיסות החילוץ מסלוניקי ואפשר לנו להחזיר את הישראלים לארץ בבטחה."
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: