אא

רשות המסים תגביר את אכיפת דיני המס על מפעילי דירות להשכרה לטווח קצר

כך טען ב"כ רשות המיסים במהלך דיון שהתקיים בבג"צ  בעתירת התאחדות המלונות על הסדרה מיסויית של שוק הדירות המושכרות באמצעות Airbnb.  עתירת המלונאים תצטרך להמתין לאחר משבר הקורונה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

עתירת התאחדות המלונות בעניין מיסויי שוק הדירות המושכרות באמצעות Airbnb  תצטרך להמתין לאחר משבר הקורונה. בדיון שהתקיים אתמול (רביעי) בבג"צ,  נשמעו בקשב רב מצד בית המשפט טענות הצדדים בעתירה שנסובה על הסדרה מסודרת של המיסוי בעניין זה. ב"כ רשות המסים הדגיש כי רשות המיסים אוכפת במרץ את דיני המס על מפעילי דירות המושכרות לטווח קצר וכי פקידי השומה מצויים בעיצומו של מהלך להגברת האכיפה בתחום, באמצעות הכלים הקיימים שבידי הרשות, ובנוסף גם הוקמה ועדה העוסקת בגיבוש כלים חדשים. מבלי לדון בעתירות לגופן, הרכב שופטי בג"צ בראשות השופט, ניל הנדל,  חיווה את דעתו שהטלטלות בשוק התיירות עקב הקורונה מקשות לפסוק בעת הזאת סעד בעתירה, ולכן המליץ להתאחדות המלונות למשוך את העתירה (ללא צו להוצאות) עד להתבהרות המצב.

בג"צ הבהיר כי הוא מותיר לעותרים את הדלת פתוחה לחזור ולעתור כאשר המציאות המושפעת ממגבלות הקורונה תתבהר וסערת הקורונה תדעך. התאחדות המלונות הסכימה להצעת בג"צ בתקווה שרשות המיסים תפעל בנמרצות ולא יהיה צורך בעתירה נוספת לאחר סיום משבר הקורונה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםהתאחדות המלונות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: