אא

רשת מלונות אפריקה ישראל משיקה שירות דיגיטלי חדש לאורחים

אורחי רשת מלונות אפריקה ישראל יכולים מעתה ליהנות מצ'ק אין דיגיטלי כשבוע ימים לפני ההגעה לבית המלון וכן לשדרג את סוג החדר ע"י צפייה בכל סוגי החדרים. מנכ"ל הרשת : "ממשק האורחים גם פותח לאורח את הדלת באופן דיגיטלי"

שרון אלון, מנכ״ל מלונות אפריקה ישראל. צילום: תמי מוצפי שרון אלון, מנכ״ל מלונות אפריקה ישראל. צילום: תמי מוצפי
רשת מלונות אפריקה ישראל, שהשיקה באחרונה את המותג VERT, משדרגת את החוויה הדיגיטלית עבור אורחיה. במסגרת השירות, מרגע ביצוע ההזמנה וכשבוע לפני הגעת האורח לבית המלון, האורח מקבל מסרון המאפשר לו לבצע צ'ק אין בכל שעה שייבחר, כאמור לפני ההגעה הפיזית לבית המלון. ביצוע צ'ק אין דיגיטלי חוסך ומצמצם את זמן ההמתנה של הלקוח בקבלה. לכך חשיבות רבה, במיוחד בעונות השיא של חודשי החגים והקיץ העמוסים. כמו כמן, במהלך ביצוע הצ'ק אין הדיגיטלי אורחי הרשת יכולים לבצע תשלום מראש, לסרוק מסמכים רלוונטיים, לשדרג את סוג החדר שהזמין ע"י צפייה בכל סוגי החדרים של המלון ועוד. שרון אלון, מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל: "יש לנו אחוז גדול מהאורחים שכבר מגיעים עם אישור ביד. הם רק צריכים להזדהות בקבלה ולקבל את המפתח לחדר. לא הסתפקנו במתן השירותים הדיגיטליים כחוויית אורח ולקחנו את זה עוד צעד אחד קדימה - ממשק האורחים גם פותח לאורח את הדלת באופן דיגיטלי. גם אין יותר להתקשר מהטלפון בחדר ולהמתין על הקו עד שיענו, פשוט באמצעות שירות צ'אט פעיל האורח מוזמן לכתוב הודעה ולקבל מענה עד לחדר, החל משירות חדרים ועד מגבות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםאפריקה ישראל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: