אא

רשת מלונות דן מציעה: חבילות נופש עם ארוחות של נבחרת שפים

עוד דרך למשוך את הישראלים שיכולים להרשות לעצמם: רשת מלונות דן משיקה חבילות נופש חדשות הכוללות ארוחת טעימות של נבחרת שפים מהמובילים בארץ ומפגש אישי עם השפים. איזה שפים, מתי וכמה זה עולה?

שף מושיק רוט. צילום: יחצ רשת מלונות דן שף מושיק רוט. צילום: יחצ רשת מלונות דן
רשת מלונות דן בשיתוף אמריקן אקספרס, מציעה חבילות נופש חדשות הכוללות ארוחת טעימות של נבחרת שפים מובילים ומפגש אישי עם השפים. בין השפים המשתתפים: מושיק רוט, יוסי שטרית, יובל בן נריה (ממסעדת טאיזו), שרון כהן (שילה), ירון קסטנבוים (M25 ומיט מרקט), אביבית פריאל-אביחי (אוזריה), תומר אגאי (סנטה קתרינה), עידן פיינבורג (פיתה פנדה) ואריאל רוזנטל (הקוסם). השפים של בתי המלון יהיו שותפים אף הם לחגיגה הקולינרית. ברשת מדגישים שכל הארוחות יתנהלו בכפוף להנחיות החדשות של משרד הבריאות והתו הסגול המעודכן לבתי המלון.
שף יוסי שטריתשף יוסי שטרית
שף יוסי שטרית. צילום: יחצ רשת מלונות דן החבילות יהיו זמינות במלונות המלך דוד ירושלים, דן קיסריה ריזורט, דן אכדיה ודן כרמל חיפה כדלקמן: מלון דן כרמל, חיפה: חבילה עם ארוחה ומפגש אישי עם שף יוסי שטרית (שופט ב"משחקי השף") בתאריכים 6-8/8/20. המחיר: 3,128 שקל לזוג ל-2 לילות על בסיס לינה וחצי פנסיון. מלון המלך דוד, ירושלים: חבילה ארוחה עם שף יוסי שטרית בתאריכים: 23-25/7/20; ארוחה עם שף יובל בן נריה ממסעדת טאיזו בתאריכים: 13-15/8/20; ארוחה עם שף שרון כהן ממסעדת שילה בתאריכים 18-20/8/20. המחיר: עם שף יובל בן נריה 5,980 שקל לזוג לשני לילות על בסיס לינה וחצי פנסיון ועם שף שרון כהן 5,976 שקל לזוג ל-2 לילות על בסיס לינה וחצי פנסיון. דן קיסריה ריזורט, קיסריה: חבילה עם ארוחה עם שפית אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה  בתאריכים: 22-24/7/20; חבילת עם ארוחה עם שף תומר אגאי ממסעדת סנטה קתרינה בתאריכים: 12-14/8/20. דן אכדיה, הרצליה: חבילה עם ארוחה עם שף מושיק רוט עטור 2 כוכבי מישלן ושופט בתוכנית "משחקי השף" בתאריכים: 4-6/8/20; חבילת אירוח הכוללת ארוחת טעימות עם שף ירון קסטנבוים ממסעדת M25 ומיט מרקט יחד עם אריאל רוזנטל מפלאפל "הקוסם" בתאריכים 17-19/8/20. המחיר: עם שף מושיק רוט 4,100 שקל לזוג ל-2 לילות על בסיס לינה וחצי פנסיון ועם שף ירון קסטנבוים והקוסם 3,772 שקל לזוג ל-2 לילות על בסיס לינה וחצי פנסיון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות דן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: