אא

רשת מלונות דן נפרדה מרפי בארי

רשת המלונות ערכה אירוע חגיגי לציון פרישתו של סמנכ"ל השיווק והמכירות והצטרפותם של טלי קידר שמונתה לסמנכ"ל השיווק והדיגיטל ויגאל צורף מנכ"ל המכירות החדש. רונן ניסנבאום: "בארי הצעיד את מלונות דן להישגים רבים ומדהימים"

ניסנבאום ניסנבאום

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן אירח את בכירי ענף המלונאות והתיירות בישראל באירוע פרידה מרפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת ב-20 השנה האחרונות הפורש מתפקידו.

באירוע , ניסנבאום הציג את המחליפים של בארי, טלי קידר שמונתה לסמנכ"לית השיווק והדיגיטל של הרשת ויגאל צורף שמונה לסמנכ"ל המכירות של מלונות דן.

טלי קידר שמונתה לסמנכ"לית השיווק והדיגיטל של הרשת, מצטרפת למלונות דן לאחר שכיהנה בתפקידי ניהול שיווק בכיר בחברות מובילות בארץ, ביניהן אלקטרה מוצרי צריכה, פלאפון, בנק דיסקונט וניהלה את האסטרטגיה השיווקית של המותגים השונים. יגאל צורף, שכיהן עד כה כראש אגף מכירות במלונות דן, קודם ומונה לסמנכ"ל המכירות של הרשת.

באירוע השתתפו כל הנהלת רשת מלונות דן בראשות, רונן ניסנבאום המנכ"ל, חברי הנהלת הרשת נח גרינוולד, משנה למנכ"ל לענייני כספים, חן מיכאלי, סמנכ"ל לענייני משאבי אנוש ומנכ"לי המלונות  חיים שקדי, מנכ"ל מהמלך דוד ירושלים, איתי אליעז, מנכ"ל דן תל אביב, ליאור מוצ'ניק, מנכ"ל דן אילת, דובי רקיע, מנכ"ל דן אכדיה, עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בחיפה וקיסריה, יהודה קראוס, מנכ"ל דן ירושלים, רונית רונן, מנכ"לית דן קיסריה, ליאור חיימוביץ, מנכ"ל דן פנורמה תל אביב, ברטה יוגב, מנהלת דן כרמל חיפה, רמה אורם, מנכ"לית דן פנורמה ירושלים, בן ינובר, מנכ"ל דן בוטיק ירושלים, גלית דוהן, מנכ"ל מלון לינק ויניב חיומי, מנהל דן פנורמה חיפה.

באירוע השתתפו גם בכירים רבים בענף המלונאות בישראל וביניהם: אמיר חייק נשיא התאחדות המלונות בישראל, אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות, אתי גוילי יו"ר איסתא, דנה לביא מנכ"לית הדקה ה-90, בועז וקסמן יו"ר אופיר טורס, שלמה מעוז, עמית משיח מנכ"ל מקאן אריקסון, ערן יסעור עורך פורום שיווק ועוד.

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן אמר: "מעל שנה שאני במלונות דן וגיליתי כאן אנשים מדהימים וחברה מדהימה. אני כאן כדי לנסות לפתח את החברה, להכניס רוח צעירה ולהפוך את הדבר המדהים הזה למשהו מדהים יותר. המותג לינק יהפוך למנוע צמיחה לא קטן עבור החברה. כפי שאתם יודעים כמה חודשים אנו עובדים על העסקה על חברת הכשרת הישוב לגבי רשת מלונות רימונים ואני מקווה שבימים הקרובים יהיה לנו משהו חדש לומר בעניין. בעזרת העסקה הזאת נהפוך לחברה שתוכל להציע מלונות כמעט בכל נקודה בארץ."

על בארי הפורש הוסיף ניסנבאום: "הייתה לי הזכות הגדולה והכבוד לעבוד עם רפי בארי. יש לו ידע עצום בענף המלונאות ומאוד נהנתי לעבוד איתו. רפי בארי הצעיד את המותגים של מלונות דן להישגים רבים ומדהימים. אני רוצה להודות לך בשמי ובשם כל משפחת מלונות דן תודה רבה על כל מה שעשית עבור החברה."

למצטרפים החדשים לרשת המלונות אמר ניסנבאום: "אני רוצה לאחל בהצלחה ליגאל צורף שמונה לסמנכ"ל המכירות של הרשת ולטלי קידר סמנכ"לית השיווק המון הצלחה בתפקיד."

רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות במלונות דן היוצא אמר באירוע: "לאחר 50 שנות עבודה מהם 41 שנים בתחום התיירות, החלטתי לכוון את פעילותי העתידית בכיוון של התנדבות ותרומה לקהילה. ענף התיירות הוא דינמי ביותר עם רגישות רבה להשפעות גאו פוליטיות וכלכליות. פעלתי לאורך השנים בתקופות עם שינויים משברים ותהפוכות. שפר מזלי שאני יכול לפרוש בתקופת שיא של כל הזמנים בתנועה התיירותית ותוצאות עסקיות מעולות לרשת מלונות דן. אני רוצה להודות למשפחת פדרמן, חברי להנהלת הרשת בעבר ובהווה, ולצוות השיווק והמכירות המעולה על התמיכה, העבודה המשותפת וההישגים המעולים.אני מודה שעכשיו אני מאוד מתרגש. בתקופתי הרשת גדלה מ-8 בתי מלון ל-14 מלונות. אני שמח להשאיר את הרשת בידיים של רונן, איש מלונאות בכל רמח אבריו עם רזומה עשיר וכנראה שבתקופה של רונן המנכ"ל הרשת תגדל גם ל-40 מלונות."

טלי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל הנכנסת של מלונות דן אמרה: "אני שמחה ומתרגשת להיות פה להצטרף רשמית למשפחת מלונות דן. כל הסובבים אותי יודעים שהחלום שלי בשנים האחרונות זה לעשות תפקיד משמעותי בתחום התיירות, כי נמאס לי למכור לאנשים דברים שהם לא רוצים. עכשיו זה יהיה חלום למכור לאנשים חופשה מפנקת במלונות דן. מלונות דן זה מותג כל כך חזק עם נכסים מדהימים ומההיכרות עם רונן המנכ"ל אני יכולה לומר שלי ולרונן יש אותן אנרגיות ורצון עז להצליח."

לבארי אמרה קידר: "אתה משאיר לי נעליים גדולות להיכנס אליהן. תודה על הליווי. אני מרגישה כמו עולה חדשה ועזרת לי ללמוד את השפה המלונאית. אני רוצה להודות לרונן על ההזדמנות והאמון, אמרו לי כאן כולם שלא לוקחים אנשים לתפקיד כזה בלי ניסיון בענף המלונאות, אז תודה ואני בטוחה שביחד נעשה דברים מדהימים."

 
  1. חייק והלויחייק והלוי
    אמיר חייק ואמיר הלוי.צילום: סיון פרג'

צילום: סיון פרג'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרונן ניסנבאוםרפי בארירשת מלונות דן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: