אא

רשת מלונות דן תנהל את מלון "מיראבל פלאזה" בחיפה החל מחודש יולי

כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז בחודש מרץ, רשת מלונות דן התקשרה בהסכם ניהול הכפוף לאישור הממונה על התחרות לנהל את מלון קראון פלאזה לשעבר בחיפה. לאחר אישור העסקה ע"י הממונה על התחרות, מנו אחזוקות הודיעה כי רשת מלונות דן תנהל את המלון החיפאי

צילום: יח"צ – מלון מירבל פלאזה חיפה, צילום משה מנו:  ב. ליפקין 

צילום: יח"צ – מלון מירבל פלאזה חיפה, צילום משה מנו: ב. ליפקין
רשת מלונות דן חתמה עם מנו הולידייס מקבוצת מנו אחזקות על עסקה לניהול מלון בחיפה לתקופה של 15 שנה. כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז בחודש מרץ 2021, רשת מלונות דן התקשרה בהסכם ניהול הכפוף לאישור הממונה על התחרות לנהל את מלון קראון פלאזה לשעבר בחיפה במקום רשת מלונות קראון פלזה. במלון, השוכן במורדות הכרמל ובו כ-100 חדרים. מנו הולידייס בבעלות משה מנו בחרה כעת לאחר אישור המומנה על התחרות את העסקה, ברשת מלונות דן לנהל את המלון היוקרתי שיקרא "מיראבל פלאזה" חיפה. המלון ייקרא באנגלית: Mirabelle Plaza By Dan Hotels וייפתח מחדש בחודש יולי 2021. המלון, בבעלות משה מנו, שניצב ברחוב היוקרתי יפה נוף שבכרמל, נחשב לאחד מבתי המלון המפוארים בחיפה. במלון כאמור כ-100 חדרי אירוח, בריכה, ספא, אולמות אירועים, אולם אירוח VIP ועוד. מחדרי המלון וחדרי האוכל נשקף הנוף המרהיב של מפרץ חיפה, נמל חיפה והגליל, ובימי ראות טובה ניתן אפילו לראות ממנו את החרמון. בחברת מנו מציינים, כי מספר גורמים בארץ ובעולם המייצגים מלונות יוקרתיים בעלי דירוג 5 כוכבים ומעלה, פנו ל'מנו הולידייס' והתעניינו בניהול ושילוב המלון ברשתות שלהם, תוך הענקת שם המותג למלון, אך לבסוף בחרה מנו הולידייס ברשת מלונות דן, כמי שקהל היעד שלה ואופי ניהולה מתאימים לאופי המלון בחיפה. קבוצת 'מנו הולדינגס' (אחזקות) מספר זרועות וחברות, כולל 'מנו ספנות בע"מ', שהיא בעלת ומפעילת אוניות מטען מסוגים שונים, קווי מכולות, הובלת מכוניות ומטען אחר ברחבי העולם. מנו ספנות מייצגת חברות מיפן כמו ענק הספנות היפני קיי ליין יפן מקבוצת קווסאקי, ו'מנו הולידייס בע"מ', עוסקת במלונאות בישראל ואירופה. כמון כן לקבוצה תחומי פעילות נוספים: נדל"ן, טכנולוגיה, תקשורת ועוד.

כזכור, בדו”ח השנתי של רשת מלונות דן לשנת 2020 נאמר כי, “לאחר תאריך הדו”ח, החברה התקשרה עם צד שלישי, שהינו הבעלים של מלון בן כ-100 חדרים בחיפה, בהסכם ניהול תמורת דמי ניהול בסכומים לא מהותיים”. כניסתו של ההסכם לתוקף כרוך באישור הממונה על התחרות.

רשת מלונות דן סיימה את השנה החולפת, 2020, בהפסד של 129.194 מיליון שקל לעומת רווח של 118.586 מיליון שקל ב-2019.

מלון מיראבל פלאזה חיפהמלון מיראבל פלאזה חיפה
מלון מיראבל פלאזה  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות דןמלונות דן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: