אא

רשת מלונות רימונים פותחת מחדש את מלון 'שני' בי-ם בהשקעה של 20 מיליון ש'

רשת מלונות רימונים פותחת מחדש את מלון "שני" במרכז ירושלים. לרגל הפתיחה בהרצה, יוצאת הרשת במבצע השקה של 50% הנחה על לינה עד לחודש מארס. כמה עולה לילה?

השקת מלון שני בירושלים. מימין לשמאל: עמית ושירה פורת, בעלי הרשת; עופר חיות, מנכ"ל הרשת ועפרה בוקובזה, מנהלת המלון. צילום: סטודיו SP השקת מלון שני בירושלים. מימין לשמאל: עמית ושירה פורת, בעלי הרשת; עופר חיות, מנכ"ל הרשת ועפרה בוקובזה, מנהלת המלון. צילום: סטודיו SP
לאחר תקופה ממושכת בה עמד סגור בגלל משבר הקורונה ושיפוץ ארוך, רשת מלונות רימונים ומשפחת בלייה פותחות מחדש להרצה את מלון "שני" הנמצא בין הרחובות שמאי והלל במרכז ירושלים. במסגרת שיפוץ המלון בהשקעה של כ-20 מיליון שקל, נוספו לו שתי קומות ובהן 32 חדרים. טרם השיפוץ, עם רכישת המלון בינואר 2020, המלון כלל 51 חדרים על פני 4 קומות. כעת, מונה המלון 83 חדרים הכוללים חדרי משפחה וחדרים זוגיים. בנוסף, נבנה מחדש אולם חדר אוכל בשרי וחלבי המאפשר גם קיום כנסים ואירועים. חדרי האוכל והאולמות החדשים ייפתחו בתחילת החודש הבא (1.12). במהלך החודש הקרוב תציע הרשת שוברים לארוחת בוקר במסעדות ובתי קפה במרכז העיר והחדרים בקומות העליונות ייפתחו לקהל הרחב החל מ-1.1.22. לרגל הפתיחה בהרצה, מציעה רשת רימונים מבצע השקה: 50% הנחה על לינה באמצע שבוע עד לחודש מארס במחיר של החל מ-350 שקל לזוג על בסיס לינה בלבד. לובי מלון שני ירושלים. צילום: סטודיו SP מלון 'שני' הוא המלון שני בירושלים של עמית פורת בעלי רשת מלונות רימונים והוא מצטרף אל מלון הבוטיק 'הלני' של רשת מלונות אוליב. פתיחת המלון המחודשת מגיעה סמוך לפתיחת התיירות הנכנסת לישראל ובמלון, כך מקווים, יתארחו תיירים כבר בחודשים הקרובים. עופר חיות, מנכ"ל רשתות המלונות אוליב ורימונים: "פתיחתו של המלון היא דריסת רגל מחודשת של רשת רימונים במרכז העיר ירושלים עם מוצר ייחודי. קשה מאוד למצוא מלונות במרכז העיר בהם יש חדרים גדולים שמתאימים למשפחות לצד אולמות וחדרי אוכל עם כשרות ועוד במחירים הנוחים המאפיינים את הרשתות שלנו. המלון יושלם לחלוטין בחודשיים הקרובים ויהיה נקודת משיכה לקהל מבקרים גדול. כחלק מאסטרטגיית הפיתוח שלנו, בכוונתנו להגדיל את היקף המלונות והחדרים בירושלים ל-300 חדרים בתוך 3 שנים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות רימוניםמלונות בירושלים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: