אא

רשת קראון פלזה: נערכת לפתיחת מלונות הדרגתית

החל מסוף חודש מאי תפתח רשת מלונות קראון פלזה את מלונותיה בהדרגה. הליך הצ'ק אין יתבצע ללא מגע יד אדם והארוחות יוגשו לאורחי המלון במארזים סגורים לחדרים או בלובי המלון. כמה יעלה לכם חדר באמצע ובסוף שבוע באחד ממלונות הרשת?

מלון קראון פלזה אילת. צילום: יח"צ מלון קראון פלזה אילת. צילום: יח"צ
רשת מלונות קראון פלזה נערכת לפתיחה הדרגתית מחדש של מלונותיה החל מסוף חודש מאי בכפוף לאישורי משרד הבריאות ולהנחיות של חברת האם הבינלאומית IHG. בסוף מאי ייפתח מלון קראון פלזה ביץ' בטיילת תל אביב ובמהלך חודש יוני ייפתחו מלונות קראון פלזה המחודשים באילת ובים המלח. בחודשיים האחרונים השלימה הרשת שיפוצים במלונותיה בים המלח ובאילת. לדברי אסף בן דב, סמנכ"ל השיווק של רשת קראון פלזה, "אנחנו שמחים לבשר היום כי רשת מלונות קראון פלזה נערכת לפתיחה הדרגתית של המלונות, עם חזרת המשק לשגרה בהדרגה. המלונות עברו חיטוי יסודי ויעבדו על-פי תקן ניקיון קפדני שייקבע על ידי משרד הבריאות. בנוסף, יסופקו לאורחי המלון מסכות, כפפות וג'ל חיטוי. אנו מקווים כי הציבור הישראלי ישוב במהרה לנפוש כחול לבן וליהנות מהמלונות המשופצים שיעניקו להם חווית חופשה לאחר תקופת הסגר". עוד נמסר מהרשת כי תהליך הצ'ק אין יתבצע ללא מגע יד אדם והארוחות יוגשו לאורחי המלון במארזים סגורים לחדרים או בלובי המלון בכפוף להנחיות המחמירות של משרד הבריאות.

והמחירים?

פתיחת המלונות תלווה במבצעים מיוחדים. מהרשת נמסר כי המחירים בחודשים הקרובים יהיו זולים בעד כ-45% ביחס לחודשים מאי–יוני בשנה שעברה. קראון פלזה ת"א 

מחיר ללילה באמצע שבוע: החל מ-590 שקל לזוג ללילה על בסיס לינה בלבד כולל מע"מ

מחיר ללילה בסופ"ש: 650 שקל לזוג על בסיס לינה בלבד

תוספת לאדם לכל ארוחת בוקר - 60 שקל. זוג יוכל להזמין חדר על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ-710 שקל ללילה באמצעי שבוע ו-790 שקל בסופי שבוע.

קראון פלזה תל אביבקראון פלזה תל אביב
קראון פלזה ת"א. צילום: יח"צ קראון פלזה

קראון פלזה ים המלח 

מחיר ללילה על בסיס לינה בלבד: החל מ-540 שקל באמצע שבוע

קראון פלזה אילת

מחיר ללילה על בסיס לינה בלבד: החל מ-400 שקל באמצע שבוע

הזמנות ניתן לבטל עד 24 שעות לפני ההגעה ללא דמי ביטול.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםקראון פלזהרשת מלונות קראון פלזה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: