אא

שגרירות אוסטריה וחברת התעופה אוסטריאן איירליינס מעמיקות את שיתוף הפעולה ביניהן

מרכוס הגנברוך: "כדי לענות לביקוש הגובר, החל מחודש יולי תדירות הטיסות של אוסטריאן איירליינס מתל אביב לוינה תעלה ל-18 טיסות שבועיות"

מימין: מרכוס האס, הקונסול המסחרי, איזיס עזאם, אחראית על התיירות, ניקולאס לוטרוטי, השגריר האוסטרי, מרכוס הגנברוך, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה, אפרת דו? מימין: מרכוס האס, הקונסול המסחרי, איזיס עזאם, אחראית על התיירות, ניקולאס לוטרוטי, השגריר האוסטרי, מרכוס הגנברוך, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה, אפרת דו?
המחלקה המסחרית של שגרירות אוסטריה בישראל, ADVANTAGE AUSTRIA, בראשותה של מרכוס האס, הקונסול המסחרי, אירחה אמש (ד') למפגש עסקי, במשרדה בתל אביב, נציגים של חברות שונות המגלות עניין בהזדמנויות עסקיות חדשות בין שתי המדינות והעמקת שיתופי פעולה קיימים. בין המוזמנים היה גם מרכוס הגנברוך, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, המייצגת גם את חברת התעופה אוסטריאן איירליינס, ששמח להכיר לראשונה את השגריר האוסטרי בישראל, ניקולאוס לוטרוטי. השניים שנכנסו לתפקידם בחודשים האחרונים, דנו בדרכים להמשיך לקדם את שיתוף הפעולה. מרכוס הגנברוך: "אני שמח לראות את הגידול המתמיד בתנועת הנוסעים לאוסטריה. אוסטריה התפתחה והפכה ליעד תיירותי חשוב מאוד בשוק הישראלי בשנים האחרונות. עתה לאחר שנתיים של מגיפה, אנו רואים ביקוש גובר של אנשי עסקים, יחידים ומשפחות המתכננות את טיולי הקיץ שלהם ואף מתכננות כבר עתה את חופשות הסקי לחורף הקרוב". עוד ציין הגנברוך: "כדי לענות לביקוש הגובר, החל מחודש יולי תדירות הטיסות של אוסטריאן איירליינס מתל אביב לוינה תעלה ל-18 טיסות שבועיות". כפי שפירסמנו לאחרונה חידשה אוסטריאן איירליינס את טיסותיה מוינה ללוס אנג'לס ותפעיל 5 טיסות שבועיות.
אוסטריאן איירליינסאוסטריאן איירליינס
אוסטריאן איירליינס. צילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאוסטריהאוסטריאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: