אא

שטפונות כבדים באילת: שדה התעופה נפתח

שדה תעופה נפתח לפני הצהריים (11:35), לאחר שנסגר בשל הגשם הכבד שפקד הלילה את אילת, וגרם להצפת שדה התעופה. ארקיע דחתה את כל טיסותיה לאילת וממנה לשעה 12:00 וישראייר העתיקה 2 טיסות הבוקר לשדה בעובדה

צילום: שירלי גל-אזולאי|צילום: שירלי גל-אזולאי צילום: שירלי גל-אזולאי|צילום: שירלי גל-אזולאי
שדה התעופה של אילת נפתח לפני הצהריים (11:35), לאחר שמוקדם יותר הבוקר נסגר לפעילות,  זאת  לאחר שהוצף במי הגשם הכבד שפקד את עיר במהלך הלילה. מזג האוויר הסוער והגשמים שפקדו אמש את אזור המרכז הגיעו לשיא הלילה גם לאילת. במהלך הלילה ירדו כמויות גשמים חסרות תקדים (33 מ"מ), שהביאו כאמור לסגירה מוחלטת של השדה בשל הצפת המים. בשל סגירת השדה מאות נוסעים נתקעו באילת ולפי הערכות השדה צפוי להיפתח לפני השעה 12:00. מרשות שדות התעופה נמסר כי 24 טיסות צפויות התקיים היום מאילת למרכז. כמויות הגשם שירדו הלילה באילת, הינם חסרות תקדים וזהות לכמות הגשמים הממוצעת היורדת בעונה שלמה בעיר הדרומית. כמויות הגשם הגדולות גרמו לנזקים כבדים בעיר: חלק מהדרכים לבתי המלון בעיר נסגרו, כבישים נוספים בעיר נסגרו (כולל הכביש המוביל למסוף טאבה), מספר גני ילדים בעיר נסגרו, וצוותי חילוץ וההצלה בליווי טרקטורים בעיר פועלים לפינוי כמויות המים האדירות שגרמו גם לכלי רכב רבים להיתקע בעיר. על פי תחזית מזג האוויר, הגשמים צפויים לרדת גם היום, אך הם ייחלשו במהלך היום.
צילום: שירלי גל-אזולאיצילום: שירלי גל-אזולאי
צילום: שירלי גל-אזולאי   מחברת ישראייר נמסר כי בעקבות ההצפה של שדה התעופה באילת  טיסת החברה (מספר 421), תצא משדה דב לשדה התעופה בעובדה בשעה 09:30, וטיסה מספר 422 תצא מעובדה לשדה דב בשעה 11:00. מחברת ארקיע נמסר כי החברה דוחה את כל טיסותיה לאילת וממנה לשעה 12:00 ואילך. מרשות שדות התעופה מבקשים מציבור הטסים להתעדכן מול חברות התעופה בלוח הטיסות המעודכן.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: