אא

שופינג לוהט: 4 יעדי שופינג הכי שווים הקיץ באירופה

הכל כלול? משמין. בטן גב? משעמם. טיול ג'יפים? קופצני מדי. עכשיו, בעונת הסיילים הלוהטת באירופה, אנחנו יותר בעניין של לגהץ. מהם יעדי השופינג הפופולארים ביותר באירופה הקיץ הזה לגהץ בהם את ה-ויזה מבלי לקרוע את הכיס? בדקנו

צילום: שאטרסטוק|קניון בפראג. צילום: שאטרסטוק|רחוב  Novy Arbat צילום: שאטרסטוק|קניון בפראג. צילום: שאטרסטוק|רחוב Novy Arbat
שריקת הפתיחה של עונת הסיילים הגדולה מהדהדת בימים אלה ברחבי אירופה. נכון, גם בארץ. אבל הכי כיף לעשות שופינג בחו"ל, שם, ממש עכשיו, מיטב המותגים בחנויות ובקניונים מציעים את מרכולתם ב-50-70 אחוזי הנחה ואף יותר. "הישראלים אוהבים לקנות חכם ולכן אנחנו רואים עלייה בפופולאריות של טיולי השופינג בקיץ, בדומה ואולי אף יותר, מהמספרים שאנחנו רואים מדי חורף סביב הסיילים של חג המולד והשנה האזרחית החדשה", אומרת תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט.  אז רגע לפני שאתם צובאים על חופי הים או קופצים למוזיאון הצונן, נספר לכם מהם יעדי השופינג הלוהטים ביותר לקיץ 2019 על פי בדיקה שערכנו בעזרת אתר השוואות המחירים טרווליסט:

בוקרשט – עיר הקניונים

בוקרשט, בירת רומניה, עמוסה קניונים שעמוסים במותגים שאנחנו כל כך אוהבים. מרוב קניונים, פשוט נמליץ לפי שושנת הרוחות: במערב - קניון FI palace Cotroceni ובו מותגים כמו סטדיווריוס, סטפנל, טזניס, אלדו, C&A, ניו באלאנס, נייקי ועוד. בדרום - קניון Sun Plaza גם הוא מציע שלל מותגים, כולל בתחום הקוסמטיקה כמו DM ,Douglas ,MAC Nyk,  ועוד. בצפון - קניון Baneasa Shopping City מומלץ במיוחד באזור העשיר של העיר ובו המותג למידות גדולות לנשים Marina Rinaldi ומותגים מובחרים נוספים במחירים שממש לא תרצו לפספס. ואם נקעה נפשכם מקניונים סגורים, לכו לשדרה המרכזית של בוקרשט Calea Victoriei.  
בוקרשטבוקרשט
קניון FI palace Cotroceni בוקרשט. צילום: שאטרסטוק  
בוקרשטבוקרשט
יש גם מידות גדולות. קניון Baneasa Shopping City, בוקרשט. צילום: שאטרסטוק

 

פראג – שווה להרחיק

בירת צ'כיה היא לא רק גשר צ'ארלס, המגדל השרוף ומגדל השעון. העיר היא אבן שואבת לאוהבי שופינג, והאפשרויות רבות. בשדרה Vaclavska וברחוב Zelezna למשל, תמצאו חנויות עם מחירים סבירים בהחלט ובתקופת הסיילים, לשמה התכנסנו כאן, במחירים מצחיקים ממש. החל ממותגי נעליים כמו אדידס ונייקי ועד מותגי אופנה כמו זארה, C&A, מרקס אנד ספנסר, H&M וניו יורקר. ואם זה לא מספיק גבוהה עבורכם, בשדרת Parizska ליד העיר העתיקה וקרוב לנהר, נמצאים מעצבי העל פראדה, לואי ויטון ושות'. בפראג יש גם לא מעט קניונים כמו Bila Labut באזור כיכר הרפובליקה ובו ביגוד והנעלה במחירים זולים. קניון Palace Flora נחשב לאחד הגדולים בעיר, וגם בו שפע של חנויות ומותגים. ואם כבר פראג, אז לכו לרובע Zizkov הטרנדי. הוא אומנם מעט מרוחק מהצנטרום אבל מציע שפע של חנויות יד שנייה, וינטג׳ ומקומות בילוי מעולים גם אחרי השקיעה. כדאי לדעת שמחוץ לעיר יש אאוטלטים נהדרים כמו Fashion Arena Outlet - מתחם עודפים ענק במרחק כ-20 דקות נסיעה ממרכז העיר עם מותגים מוכרים כמו כמו טומי הילפיגר, ארמאני, ורסאצ׳ה, ראלף לורן, מנגו, פנדורה, בנטון ועוד בהנחות משמעותיות של 30%-70%. אאוטלט נוסף מחוץ לעיר הוא Pop Premium outlet Prague - סמוך לשדה התעופה וגם בו שלל מותגים. בשני האאוטלטים האמורים ניתן לעשות במקום Tax Free. רק אל תשכחו להחתים את הטופס ולשלשלו בשדה תעופה.  
קניון, פראגקניון, פראג
אחד הגדולים. קניון Palace Flora בפראג. צילום: שאטרסטוק

 

מוסקבה – אוליגרך סטייל

העיר הגדולה באירופה לא מאכזבת ומפנקת עם מרכזי קניות ענקיים הפתוחים עד שעות הערב המאוחרות ועם מיטב המותגים במחירי סייל שקשה לסרב להם. מומלץ לבקר ברחובות היוקרתיים בעיר, גם אם לא שם נמלא את הטרולי. רחובות כמו Tverskaya, Novy Arbat, אזור Stoleshnikov או הרובע הלטיני לאורך רחוב Malaya Bronnay. לצד היוקרה יש את שוק הפשפשים Izmailovsky (שמרו על התיקים) עם הרבה מזכרות, בגדי יד שנייה, וינטג׳ וקניונים אדירים. ב-Okhotniy Ryad תמצאו קניון תת-קרקעי סמוך לכיכר האדומה, עם מותגים כמו: זארה, בנטון, מנגו, קלווין קליין, פול אנד בר, ברשקה ועוד במחירים זולים יותר ביחס לקניונים אחרים. Evropriski הוא מרכז הקניות הכי פופולארי בעיר במחירים משתנים, וב-Atrium תמצאו הכל מהכל (ריפליי, זארה, פול אנד בר ועוד) במחירים מעולים.  
מוסקבהמוסקבה
רחוב Novy Arbat, מוסקבה. צילום: שאטרסטוק

  קפיטליזם למתחילים. הכיכר האדומה, מוסקבה צילום: Shutterstock

 

אתונה – אירופה ים-תיכונית

כמו במוסקבה, גם באתונה נתחיל עם הביוקר - רחוב Tsakalof נחשב לאחד היוקרתיים בעולם אבל יפהפה ושווה ביקור ולו רק כדי להתמוגג מחלונות הראווה הנוצצים. ברחוב Ermou תמצאו מדרחוב עם שפע מותגים מוכרים כשברקע נגני רחוב עם מוזיקה מקומית. ואם בכל זאת חשקה נפשכם ביוקרה אבל עזו בהישג יד, ב-The Mall Athens יש מותגי יוקרה ומותגים אירופאים מוכרים במחירים זולים יותר מבארץ. לא הרחק מהים יש את קניון Golden Hal שיש בו את כל הרשתות הידועות, מהנעלה דרך ביגוד ועד הלבשה תחתונה, קוסמטיקה וצעצועים. ואם מחפשים שיק מקומי, אז ללכת לקניון Athenian Capito הענק המכיל גם מותגים מקומיים לצד אלו המוכרים לנו. באתונה יש גם שפע של חנויות וינטג׳ שהן בגדר חובה לחובבי הז'אנר. בין החנויות המומלצות: Amerikaniki Agora - שם ניתן להעביר שעות בין המוצרים משנות ה-50-90 של המאה הקודמת; Closet to Closet - חנות יד שנייה של בגדים ומשקפיים של מעצבי על; ו-Kilo Shop - שהיא הרבה יותר מחנות וכבר הפכה לשם דבר באתונה. למה? כי שם משלמים לפי משקל.  
אתונהאתונה
מדרחוב Ermou, אתונה. צילום: שאטרסטוק   ואחרי כל השופינג, שבו. תאכלו משהו. בית קפה באתונה. צילום: שאטרסטוק  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאתונהבוקרשטפראגמוסקבהשופינג בחו"ל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: