אא

שופרסל השיקה אתר תיירות

לא רק רמי לוי. רשת המרכולים שופרסל השיקה רשמית הבוקר (א') את שופרסל travel – אתר תיירות במשותף עם חברת גוליבר. חברי מועדון שופרסל יקבלו בכל הזמנה 3% מהסכום בחזרה לקנייה בשופרסל. מנכ"ל שופרסל: "אנו עושים היום קפיצת מדרגה בשירות הדיגיטלי

שופרסל נכנסת לענף התיירות שופרסל נכנסת לענף התיירות

רשת המרכולים שופרסל נכנסת לענף התיירות: הבוקר (א') השיקה רשמית במסיבת עיתונאים את שופרסל Travel: אתר תיירות משותף עם חברת גוליבר. דבר כניסתה לענף פורסם בתחילת השנה, בחודש ינואר, בפספורטניוז. 

באתר החדש יוכלו חברי מועדון שופרסל להזמין טיסות, מלונות וחבילות נופש בארץ ובחו"ל במחירים מוזלים. האתר מציע הצעות ערך מותאמות אישית ללקוחות ובכל הזמנה מקבלים cash back  - על כל עסקה באתר או במוקד המכירות מקבל חבר מועדון שופרסל  3% החזר מערך העסקה לקניות ברשת שופרסל (עד 495 שקל החזר  לכל עסקה). בנוסף, בגין רכישות בשופרסל הלקוח מקבל קופון רבעוני שניתן לממש להזמנות באתר שופרסל travel. זאת ועוד, בתקופת ההשקה כל חברי מועדון שופרסל יקבלו קופון בסך 100 שקל למימוש בשופרסל travel. לקוחות כרטיס אשראי שופרסל ויזה cal  מקבלים הטבה נוספת – ביטוח ביטולים מתנה בכל הזמנה (שנעשית בכרטיס אשראי שופרסל).

את שופרסל Travel תנהל מירב אתרוג בר, שמונתה באחרונה למנכ"לית החברה.

במקביל, השיקה הבוקר שופרסל פעילויות חדשות נוספות בתחום הסחר המקוון:

אתר AMERICAN OUTLETS  בשותפות שופרסל - האתר מציע מעל 2.5 מיליון מוצרי אופנה מארה"ב במחירי אאוטלט. האתר מאפשר לרכוש מוצרים ממגוון ספקים במשלוח אחד שמגיע עד הבית; וכן את ה-Marketplace   - זירת הקניות המורחבת של אתר שופרסל Online, בה ניתן למצוא מגוון עשיר של מוצרים בתחום החשמל, האלקטרוניקה, ריהוט לבית ולגן ועוד.

אתר שופרסל Online החדש יושק בדצמבר וייכנס בהדרגתיות לשימוש לקוחות הרשת עד סוף הרבעון הראשון של 2019.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "אנו עושים היום קפיצת מדרגה בשירות הדיגיטלי שאנו מעניקים ללקוחותינו, עם השקת מספר פעילויות בתחום הסחר המקוון. אנו מציעים מגוון נרחב של מוצרים מעולמות שונים – מזון, פארם, אופנה, תיירות ואלקטרוניקה – והכל תחת קורת גג אחת. הניסיון הנרחב שלנו בעולם האונליין הוא שמאפשר לנו היום להרחיב את פעילותנו לתחומים נוספים, תוך הצעת חוויה פרסונלית המותאמת אישית לכל אחד מלקוחותינו. כחלק מהאסטרטגיה של שופרסל אנחנו ממשיכים לפעול לחיזוק והעצמת פעילות האונליין שלנו, כדי לענות על צרכי לקוחותינו וכדי להעניק להם חווית קניה איכותית".

מנכ"ל קבוצת גוליבר, אורי אלון אמר בתחילת השנה, אז כאמור פורסם דבר הקמת חברת התיירות המשותפת לגוליבר ושופרסל: "מובילותה של גוליבר בשוק התיירות ויכולותינו הדיגיטליות בפרט יתנו ערך אדיר בהקמת המערך התיירותי המשותף עם שופרסל. אני מאמין שביחד נשנה את שוק התיירות הישראלי וננגיש אותו להמוני לקוחות גם במחיר וגם בחוויה דיגיטלית מותאמת אישית".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםגוליברשופרסל Travelשופרסל און ליין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: