אא

חדש באל על: מהיום הלקוחות מחליטים כמה לשלם עבור שדרוג

אל על מודיעה היום (ג') על מכרז המאפשר ללקוחותיה לשדרג את כרטיס הטיסה שברשותם, ממחלקות תיירים למחלקות היוקרה: פרמיום או עסקים, לטענת החברה, במחיר אטרקטיבי יותר. עד כמה אטרקטיבי? ואיך זה בדיוק עובד?

אל על. צילום: Shutterstock אל על. צילום: Shutterstock
אל על מודיעה היום (ג') על מכרז המאפשר ללקוחותיה לשדרג את כרטיס הטיסה שברשותם מתיירים למחלקות היוקרה: פרמיום או עסקים, לטענת החברה, במחיר אטרקטיבי יותר. איך זה עובד?  השירות החדש, שנקרא אל על Upgrade, מאפשר ללקוחות שרכשו כרטיס טיסה במחלקת תיירים או פרמיום, להחליט באיזו עלות הם מעוניינים לשדרג את הכרטיס. כלומר, להשתתף במכרז ייעודי ואם יעמדו בקריטריונים ובתנאים המסחריים, יוכלו ליהנות משדרוג למחלקת היוקרה של אל על. לקוחות שרכשו כרטיס טיסה לאחד מיעדי אל על הישירים, יקבלו בטיסות נבחרות אפשרות להגיש הצעה בסיום ההזמנה. בכל הטיסות ניתן להגיש הצעה לשדרוג למחלקת עסקים, ובטיסות המופעלות במטוסי הדרימליינר 787 ניתן להגיש הצעה לשדרוג לעסקים וגם למחלקות הפרמיום.
מבצע באל על: הנחה של עשרות אחוזים על כרטיסי טיסה במחלקות יוקרהמבצע באל על: הנחה של עשרות אחוזים על כרטיסי טיסה במחלקות יוקרה
מחלקת עסקים. צילום: יח"צ אל על הסכום המוצע לשדרוג הוא לפי בחירת הלקוחות המשתתפים במכרז, ממחיר סף מינימלי אותו קבעה החברה. לשאלת פספורטניוז מהו הסף המינימלי נענתה ב"המחיר משתנה מטיסה לטיסה ובהתאם לזמינות המושבים וליעד אליו טסים, אבל הוא ממש אטרקטיבי". הגשת ההצעה תתאפשר בסיום תהליך רכישת כרטיס הטיסה ועד 36 שעות לפני מועד ההמראה ב"ניהול הזמנה" בעמוד הבית. כ-30 שעות לפני הטיסה הלקוח יקבל הודעה האם ההצעה התקבלה והוא שודרג או שמא הצעתו נדחתה. החיוב על הסכום שהוצע יתבצע רק במקרה בו ההצעה לשדרוג התקבלה. בשדרוג למחלקת הפרמיום, יהיו הלקוחות זכאים להטבות בכבודת היד והמטען אישי. בשדרוג למחלקת עסקים, יהיו הלקוחות זכאים בנוסף להטבות בכבודה גם לבידוק בדלפקי שירות שלום ולכניסה לטרקלין המלך דוד של אל על בנתב"ג ו/או לטרקליני העסקים הפעילים של אל על ברחבי העולם, תלוי בזמינות וביעד הטיסה. השירות בכפוף לתנאים ולתקנון שבאתר אל על ולזמינות המקומות לשדרוג בטיסה וזמין גם עבור כרטיסי טיסה הנרכשים באמצעות סוכני הנסיעות ובמוקד השירות הטלפוני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלהדיל החם

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: