אא

תוכנית החורף של MSC CRUISES

חברת השייט מפרסמת את תוכנית החורף שלה ל-2020/2021, המציעה מעל 60 מסלולים שונים. במקביל, החברה מוציאה פרוטוקול בריאות ובטיחות מקיף ומשופר בשיתוף רשויות הבריאות הלאומיות

MSC פרסיוזה. צילום: shutterstock MSC פרסיוזה. צילום: shutterstock
חברת MSC CRUISES מפרסמת את תוכנית הפלגות החורף 2020/2021 של אוניות החברה עם מעל 60 מסלולים שונים, בים התיכון, הקאריביים, דרום אמריקה דרום אפריקה והמזרח הרחוק. ג'יאני אונורטו, מנכ"ל MSC CRUISES מסר: "עידכנו את תוכנית חורף 2020/2021 המתחילה בסוף אוקטובר ומציעה הפלגות בכל אזורי העולם שבו אנחנו פועלים באופן קבוע והאורחים יכולים ליהנות מהחופשה שהזמינו." בנוסף, החברה אישרה היום מיוזמתה את השהיית הפעילות מנמלי ארה"ב עד 15 בספטמבר 2020. פעולה זו משפיעה על שתי אוניות בלבד MSC Seaside ו-MSC Armonia שהיו אמורות בעבר להפליג באזור בתקופה זו. אורחים שהושפעו מביטול הפלגות אלו יקבלו שובר זיכוי לשימוש עתידי באמצעותו ניתן יהיה לבחור על איזו אונייה ובאיזה מסלול ותאריך לצאת לחופשה עד סוף שנת 2021. במקביל להכרזה, החברה מוציאה פרוטוקול בריאות ובטיחות מקיף ומשופר בשיתוף רשויות הבריאות הלאומיות ובתמיכה של מומחים רפואיים חיצוניים. פרוטוקול זה ייתן מענה בכל ההיבטים משלב ההזמנה לאורך השייט ועד החזרה הביתה. פרוטוקול זה יכלול את כל אמצעי הזהירות באוניה אשר יבטיחו את הבריאות והרווחה של האורחים והצוות, כולל אמצעי תברואה משופרים ומתקנים רפואיים.
MSC bellissimaMSC bellissima
MSC bellissima. צילום: MSC

מסלולי השייט לחורף 2020/2021:

הים התיכון: MSC Grandiosa שבעה לילות במערב הים התיכון עם עגינות במרסיי (צרפת), גנואה (איטליה) , צ'יוויטווקיה (איטליה) , פלרמו (איטליה) , וולטה (מלטה) ובברצלונה (ספרד). MSC Magnifica תציע שתי הפלגות חגיגיות בחודש דצמבר עם 5 לילות בקריסמס במסלול הכולל את גנואה, מרסיי, ברצלונה וצ'יוויטווקיה . כמו כן, מסלול בן 10 לילות לשנה החדשה מגנואה , מרסיי, ברצלונה ,גיבלרטר, ליסבון/קסקאיס בפורטוגל, קדאיז/סיביליה ומלאגה בספרד ולפני חזרתה לצ'יוויטווקיה/רומא וגנואה. הקאריביים: MSC Meraviglia תפליג מדי שבת ממיאמי, ארה"ב, באחד משני המסלולים: סן חואן, פורטו ריקו, שארלוט אמאלי, איי הבתולה של ארה"ב, נסאו, איי הבהאמה ו- Ocean Cay MSC Marine Reserve, בהאמה או אוצ'ו ריוס, ג'מייקה, ג'ורג 'טאון, גרנד קיימן, קוזומל, מקסיקו ו- Ocean Cay MSC Marine Reserve. MSC Armonia יוצאת ממיאמי תציע קרוזים בני 3,4 או 7 לילות: קיי ווסט, נסאו ו- Ocean Cay MSC Marine Reserve. MSC Seaside תציע קרוזים בני 3,4 או 7 לילות מהנמל החדש "קנברל" שנמצא בפלורידה , ארה"ב ליעדים הבאים: כולל Ocean Cay MSC Marine Reserve, ג'ורג 'טאון, גרנד קיימן כמו גם קוזומל ונסאו. לאי הפרטי OCEAN CAY שלושת האוניות באזור הקאריביים יפקדו את האי. האי שנמצא 65 מייל ממיאמי ומוקף בשמורה ימית. Msc Poesia תחליף את Msc Splendida באזור הדרומי של הקאריביים עם המסלולים המקוריים של 7 לילות ו 14 לילות מ Fort de France ועבור הקרוזים האורכים מ Barbados לאיים שיש לקאריביים להציע. דרום אמריקה: MSC Seaview עם המרחב הציבורי החיצוני שלה 7 לילות קרוז מסנטוס, ברזיל לאזור הצפון מזרחי של המדינה ותגיע לנמלים :החדש של מייסיו, סלבדור והאי אילה גרנדה / אנגרה דוס רייס ובוזיוס. MSC Musica קרוזים של 7 לילות מסנטוס ותגיע לנמלים:איטג'אי / סנטה קתרינה, ברזיל, פונטה דל אסטה, אורוגוואי ולילה בבואנוס איירס, ארגנטינה. MSC Sinfonia ר תציע את המסלול המקורי עם שייט של 8 ו-9 לילות מבואנוס איירס, המכונה פונטה דל אסטה, אילהבלה, בוזיוס, ריו דה ג'נרו ואיליה גרנדה / אנגרה דוס רייס, ברזיל. MSC Preziosa מריו דה ז'נרו, ברזיל עם מסלולים בין 3 ל-8 לילות. דרום אפריקה: MSC Orchestra מגוון של הפלגות בין דרבן או קייפטאון ליעדים הכוללים מפוטו, מוזמביק, האי הפורטוגזי, פומנה, מוזמביק ופורט אליזבת, בהתאם למסלול המתוכנן המקורי. בנוסף בעונת החורף יהיה קרוז בן 14 לילות בשנה החדשה על אוניית MSC Orchestra שיעבור בחמישה יעדים מרהיבים הכוללים לילה בפורט לואיס, מאורציוס. המזרח הרחוק: MSC Bellissima תציע בחירה בשייט באורך שונה באסיה – פרטים נוספים אודות התוכנית יתפרסמו בקרוב. מסלול Grand Voyages המדהים - MSC Fantasia אשר תחליף את MSC Seaview, תצא למסע ה Grand Voyage מברצלונה, מרסיי וגנואה ב-14,15 ו-16 בנובמבר, כך שתגיע לדובאי בחורף. MSC Opera תציע את המסלול המתוכנן המקורי מאיטליה לדרום אפריקה. באביב 2021 יצאו 9 מסעות Grand Voyages עם אוניות החוזרות מהאמירויות, ברזיל, דרום אפריקה, מרטיניק וארצות הברית, אשר יפליגו לאירופה לתחילת עונת קיץ 2021.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםתיירותמבזקיםMSC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: