אא

תחרות ל-LG וסמסונג: מסך הדגל של הייסנס נוחת בישראל

הייסנס משיקה בישראל את מסך הדגל. הבשורה:

טלוויזית ה-OLED של הייסנס. צילום: יח״צ, הייסנס טלוויזית ה-OLED של הייסנס. צילום: יח״צ, הייסנס
התחרות על מסכי ה-OLED בישראל מתחילה: חברת Hisense תשווק בישראל את מסכי ה-OLED החדשים לשנת 2022. החברה ידועה במסכי הטלוויזיה האיכותיים שנמכרים במחירים אטרקטיביים במיוחד, ולעיתים מאתגרים גם את החברות הוותיקות כמו LG וסמסונג. כעת, הגעתן של הטלוויזיות החדשות של הייסנס מסמנות את מהפכת ה-OLED בישראל. מסכי ה-OLED נחשבים ליקרים במיוחד הודות לטכנולוגיה המתקדמת. באמצעות הטכנולוגיה, ניתן לשלוט בתאורה של כל פיקסל בודד, בניגוד למסכים אחרים, בהם המסך מחולק לאזורים שעליהם ניתן לשלוט. למעשה, כששולטים בכל פיקסל בודד, ניתן לספק לצופה ״שחור אמיתי״, מכיוון שהפיקסל כבוי. עוד הטכנולוגיה מאפשרת חדות וצבעים טובים יותר בהשוואה למסך בטכנולוגיה אחרת. הייצור המצומצם של המסכים, וכך גם המורכבות שלו, גורמת לו להיות אחד מהמסכים היקרים ביותר.

מערכת הפעלה משודרגת

כדי להתחרות בסמסונג ו-LG, הייסנס השיקה את מערכת ההפעלה ״VIDAA״, מדובר במערכת הפעלה מתקדמת שזוכה למספר שדרוגים. בגרסה החדשה המשתמשים יוכלו להגדיר מספר פרופילים לצפייה אישית, בדומה לנטפליקס. כך מערכת ההפעלה תדע לספק חוויה פרסונלית ותכנים שמותאמים להרגלי הצפייה. הייסנס VIDA 5. צילום: יח״צ, הייסנס

הדובדבן שבקצפת: מסך ה-OLED 

דגם ה-A9G מגיע בשני גדלים: 55 אינץ׳ ו-65 אינץ׳ כשרזולוציית הצפייה הינה 4K. המסך בגודל 65 אינץ׳ מגיע עם פאנל מסוג OLED עם קצב רענון של 120 הרץ, עוצמת הארה מרבית של 800 ניטים וניגודיות אינסופית. עוד הוא תומך בתקן הצבעים DCI-P3 שיעניק חוויה יוצאת דופן, לצד תקני הצפייה המתקדמים: HDR10+, Dolby Vision, HLG ו-HDR10. בלב הטלוויזיה נמצא מעבד מרובע ליבות, כשהטלוויזיה תומכת בנטפליקס, יוטיוב ואפליקציות נוספות. הטלוויזיה נמכרת במחיר של 6,990 ש״ח, כשמדובר במחיר אטרקטיבי ביחס לפאנל האיכותי ולגודל הטלוויזיה. הייסנס צפויה למכור בישראל את סדרת 2022 שמביאה שיפורים באיכות הצפייה, קישוריות משופרת וכמובן - מחירים אטרקטיביים.

נותנת החסות הראשית למונדיאל 2022 בקטאר

הייסנס ממשיכה את השותפות עם FIFA, והודיעה כי בהשקעה של מאות מיליוני דולרים תהיה נותנת החסות הראשית. כל מי שירכוש מסך של הייסנס יכול להיכנס להגרלה, כשהזוכים יזכו בטיסה לקטאר, מלון ל-3 ימים וכרטיס למשחק במונדיאל 2022.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: