אא

תיזהרו מהונאות ותיהנו מהנחות: כל הפרטים על חודש הקניות

חודש הקניות בפתח, וזו הזדמנות מצויינת ליהנות מהנחות, אבל עם ההנחות - צצות גם ההונאות. כך תגנו על עצמכם, ותיהנו מחודש המבצעים

קניות באינטרנט. צילום: ShutterStock קניות באינטרנט. צילום: ShutterStock
״חודש הקניות״ הוא שם נרדף לחודש נובמבר, כשלאורך כל החודש ניתן למצוא מספר אירועים משמעותיים, ובשנים האחרונות גם ישראל הצטרפה עם ״ShoppingIL״. רגע לפני שחודש הקניות מתחיל, הכנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת - התאריכים החשובים, חלק מהמבצעים וכמובן - איך תגנו על עצמכם בחודש הקניות. אז מוכנים לחודש הקניות? ShoppingIL ייערך ב-10 עד ה-11 בנובמבר, חג הרווקים הסיני יערך ב-11 בנובמבר, אך מניסיון שלנו, בדקו היטב האם מדובר בהנחות משמעותיות, שכן בחלק מהמקרים המוכרים מעלים את המחירים ומורידים אותם למחירים רגילים על מנת להציג הנחות גדולות. הבלאק פריידי יתקיים ב-26 בנובמבר וסייבר מאנדיי יתקיים ב-29 בנובמבר. 

קונים באינטרנט? הפעולות שאתם חייבים לבצע

אנחנו צפויים לראות לא מעט מבצעים בחודש הקרוב, וייתכן והאקרים ינסו לנצל את החודש כדי לבצע הונאות מתוחכמות. הנה הטיפים החשובים שיעזרו לכם להימנע מפני הונאה. בחברת אבטחת המידע ESET עושים סדר ומשתפים בטיפים החשובים לשמירה על המידע שלכם: התחילו מלקנות מאתרים מוכרים – רכישה מאתרים מוכרים וידועים תהיה לרב בטוחה יותר מאשר אתר שאתם לא מכירים ומציע מוצר של מאות שקלים בחצי מחיר. רכישה מאתר שאינכם מכירים ועלול להיות זדוני יכולה להסתיים בהפסד כספי משמעותי וגישה לכרטיס האשראי שלכם. אל תקליקו על קישורים לא מוכרים – במקרים רבים תפגשו בקישורים שמציעים מבצעים וקופונים שווים במיוחד. גם בשגרה זו יכולה להיות בעיה, אך בחודש הקניות חשוב להיות ערניים לתרמיות שמנסות לנצל את התקופה הזו בשנה. נסיונות ההונאה הללו יכולים להגיע אליכם במייל, ברשתות החברתיות, בוואטספ ואפילו במודעות בגוגל ובפייסבוק.  ודאו שהאתר שאתם רוכשים בו מאובטח – בדקו האם כתובת האתר מתחילה ב-Https:// שכן מרבית אתרי הקניות מצפינים את תעבורת התקשורת. בנוסף, באתרים מאובטחים ישנו סימן של מנעול ירוק מצד שמאל של הכתובת (ימין אם הדפדפן בעברית). שימו לב כי סימן המנעול מופיע בשורת כתובת ה-URL ולא באתר עצמו, מה שיכול להעיד על אתר פיקטיבי. אתר מאובטח יגן על המידע שלכם ויפחית סיכון לאובדן מידע.

חלק מהמבצעים השווים של חודש הקניות

החל מהיום (שלישי), חברת רונלייט, היבואנית הרשמית של מגוון מותגים מובילים בארץ ובעולם, פותחת את חגיגת מבצעי Black Friday 2021 ומציעה מגוון הטבות ומחירים מיוחדים שיהיו זמינים באתר עד ה-5.12.21. לקוחות האתר ייהנו מהנחה של עד 30% על המותגים המובילים.

בין המבצעים באתר לקוחות יוכלו למצוא מגוון מוצרי דגל בהנחה משמעותית: 20% הנחה על מגוון שעוני Garmin, שעוני הכושר החכמים הפופולריים בעולם, הדגם החדש של מצלמת האקסטרים GoPro Hero10 Black ב-1,899 ש״ח בלבד במקום 2,199 ש״ח ואילו ה- GoPro Hero9 Black ב-1,599 ש״ח בלבד במקום 1,749 ש״ח.  כמו כן יינתנו עד 20% הנחה על מגוון האביזרים המקוריים. 20% הנחה על מגוון שואבי האבק החכמים של Jimmy, הנחה של 300 ש״ח על שואבי האבק הרובוטיים של MOVA, עד 25% הנחה על מגוון המוצרים החכמים של חברת Viomi, הנחה של 30% על אוזניות חברת SkullCandy, הנחה של 25% על כל מוצרי חברת Bear המתמחה במוצרי חשמל חכמים למטבח, והנחה של 25% על כל מוצרי חברת Kuving's לשמירה על אורח חיים בריא באמצעות מסחטות מיצים מתקדמות ובלנדר בטכנולוגיית ואקום.

דינמיקה: פליסטיישן 5 ב-3,299 ש״ח ושעונים חכמים של אפל בהנחה

דינמיקה מציעה את הפליסטיישן 5 ב-3,299 שקלים עם בקר נוסף ואוזניות PS5 3D, עוד היא מציעה את השעונים החכמים של אפל בהנחה: השעון החכם מהדור השביעי יעלה 1,699 ש״ח לדגם ה-41 מ״מ, דגם ה-45 מ״מ יעלה 1,849 ש״ח ודגם ה-41 מ״מ עם קישורית סלולר יעלה 2,149 ש״ח. עוד ניתן למצוא את ה-AirPods Max במחיר של 1,790 ש״ח, ומי שירכוש אייפון 13 בדינמיקה, יהנה מ-200 ש״ח הנחה לרכישת השעון החכם של אפל.

מאסטרקארד מצרפת את Amazon.com למאסטרקארד דיי ונותנת 20% הנחה על כל קניה כולל כפל מבצעים

מאסטרקארד יוצאת במבצע ליום אחד בלבד ב-  Amazon.com ב-10 לחודש נובמבר. בכך, מאסטרקארד דיי, אשר מתקיים בכל 10 לחודש, מצטרף לחגיגות נובמבר עם חגי הקניות של SHOPPING IL, יום הרווק הסיני ובלאק פריידי. כאמור, מאסטרקארד תעניק 20% הנחה על כל קניה באתר Amazon.com לכל מחזיקי מאסטרקארד כולל כפל מבצעים. לאחרונה הודיעה אמזון על משלוח חינם לישראל ברכישה באתר החל מ-49 דולרים. מבצעי מאסטרקארד. צילום: יח״צ החל מהשעה 10:00 בבוקר של ה- 10.11 ועד סוף היום (23:59) מחזיקי כרטיס מאסטרקארד ייהנו מהנחה של 20% עד שווי הנחה של 20 דולר על כל קניה (לא כולל עלויות משלוח). ההטבה בשימוש קוד MASTERCARDAY, בעת תשלום באמצעות כרטיס מאסטרקארד. לא ניתן לממש את ההטבה בתשלום בפייפאל (PayPal).  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: