אא

רוצים תיירים: משלחת של משרד התיירות יצאה לארה"ב להתניע את התיירות לישראל

אחרי כ-20 חודשי שיתוק בתנועת התיירות הנכנסת לישראל, משלחת מקצועית של משרד התיירות יצאה לארה"ב להתנעת מערך השיווק של המשרד והאצת התיירות היהודית והנוצרית האמריקאית לישראל. מנכ"ל משרד התיירות: "השוק האמריקני הוא שוק מקור מרכזי. נערכים להחזרתו"

ניו יורק. צילום: אסף שקד ניו יורק. צילום: אסף שקד
לרגל פתיחת השמיים לתיירים החל מהיום (ב'), יצאה משלחת מקצועית של משרד התיירות להתנעת מערך השיווק של המשרד בצפון אמריקה, לאחר למעלה מ-20 חודשים של שיתוק בתנועת התיירות הנכנסת. אתמול (א') פרסמנו כאן לראשונה כי משרד התיירות החל לפעול תחילה בשיווק ישראל לתיירים יהודים ולאוונגליסטים אמריקאים.  הצוות המקצועי בראשות המנכ"ל אמיר הלוי, ביצע היערכות לקראת פתיחת השמים וסדנאות עבודה עם צוותים של נציגויות המשרד בארה"ב. הסיור כולל מפגשים עם חברות תעופה הפעילות בארה"ב ובהן הנהלת אל על בניו יורק ודלתא איירליינס באטלנטה, מפגש עם סיטונאי תיירות ממגזרים שונים, אנשי דת, תקשורת ויח"צ ויועצים אסטרטגיים. מינהל השיווק במשרד התיירות בוחן בימים אלה את אסטרטגיית היציאה מהמשבר, כשהמטרה היא להאיץ תהליכי התנעת תיירות נכנסת, תחילה דרך הקהל היהודי והנוצרי, המהווה את העוגן של קהל היעד המסורתי שברובו מאורגן ובמקביל, להתחיל להתניע את הפעילות השיווקית בקרב הקהל הכללי שנוסע באופן עצמאי (FIT). כזכור, שנת 2019 הייתה שנת שיא בתיירות הנכנסת עם מעל ל-4.5 מיליון תיירים, כאשר שנת 2020 נפתחה בקצב של מעל 5 מיליון תיירים בשנה. השוק האמריקאי הוא השוק הגדול והמשמעותי ביותר ובשנים האחרונות, תנועת התיירים מארה"ב כמעט והכפילה את עצמה לרמה של מעל מיליון תיירים לאחר שינוי אסטרטגי בקמפיינים ויצירת שת"פ עם חברות תעופה וסוכנויות דיגיטליות גדולות לשיווק, דוגמת אקספדיה ועוד, ופתיחת קווים חדשים עם תימרוץ והסכמי שיווק עם חברות התעופה ובהן אל על, יונייטד, דלתא איירליינס ואמריקן איירליינס ליעדים חדשים ובהם שיקאגו, לאס וגאס, מיאמי, וושינגטון די.סי וסן פרנסיסקו. ממשרד התיירות נמסר כי למשרד צוות מקצועי בצפון אמריקה, הפועל מניו יורק, לוס אנג'לס, אטלנטה, שיקגו וטורונטו, שפעל לאורך כל תקופת המשבר במטרה לשמר את ערוצי השיווק מול תעשיית התיירות האמריקאית במגוון פעילויות הן במרחב הווירטואלי והן פנים מול פנים, וממשיכים כעת להגביר פעילות כדי להתניע במלוא המרץ את התיירות הנכנסת לישראל, כאשר המפגש נועד לבצע הערכות לחזרת התיירים לישראל. אמיר הלוי, מנכ"ל המשרד: "השוק האמריקני הינו שוק המקור הגדול והמרכזי ויש לנו צוות מצוין שהוביל אותנו לשיאים וידע לצאת מהמשבר ולהיערך לקראת החזרת התיירות בחודשים הקרובים. ביחד עם המשנה החדש למנכ"ל, מר קובי ברדה, המגיע מתחום התמחות אקדמית של השוק האמריקאי בכלל והשוק האוונגליסטי בפרט, והצוות המקצועי של המשרד, בחנו שיתופי פעולה אסטרטגיים ובכלל זה עם סיטונאי תיירות דתית וכללית, גורמים מה-NFL ומליגת ה-NBA ועם ידוענים מתחומים שונים. אנו מאמינים כי בפגישות עם חברות התעופה למדנו כי הן מבינות את הפוטנציאל לשוק הישראלי ובכוונתן לחדש את הקווים הקיימים, להוסיף קווים חדשים ולהגדיל את קיבולת המושבים בטיסות מארה"ב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםמשרד התיירותארה"ב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: