אא

החל מהיום (3.10): תעודות הקורונה שיופקו באתר משרד הבריאות יהיו תקפות גם באיחוד האירופי

היום, יבוטל תוקף התעודות שהופקו עד ליום זה. קוד ה-QR שיופיע בתעודות החדשות יהיה ניתן לסריקה בכל המדינות המחוברות למערכת הדרכון הדיגיטלי של האיחוד וישמש כתו הירוק במדינות אלה. משרד הבריאות: "בשל עומסים בהנפקת התו הירוק החדש ניתן יהיה להשתמש במקביל בימים הקרובים גם בתו הירוק הקודם"

תעודת מחוסן נוכחית. קרדיט: אתר משרד הבריאות תעודת מחוסן נוכחית. קרדיט: אתר משרד הבריאות
בהמשך לסיכום בין האיחוד האירופי וישראל על הכרה הדדית בתעודות קורונה (מחוסנים ומחלימים), משרד הבריאות מעדכן כי כל התעודות שיופקו החל מתאריך זה יהיו תקפות באיחוד האירופי ובמדינות נוספות המחוברות למערכת של הדרכון הדיגיטלי של האיחוד (אוקראינה, מרוקו, טורקיה ועוד). בתעודות החדשות יופיע קוד QR שניתן לסריקה בכלל המדינות המחוברות למערכת וישמש כתו הירוק במדינות אלה אשר יאפשר כניסה למקומות שפועלים לפי התו הירוק בכפוף בכל מדינה (מסעדות, ברים, מרכזי תרבות, מוסדות ציבוריים וכדומה).
תעודת קורונה אירופאיתתעודת קורונה אירופאית
צילום מסך מתוך אתר משרד הבריאות כמו כן, החל מהיום, 3.10, יבוטל התוקף של תעודות הקורונה שהופקו לפני יום זה. קוד ה-QR המופיע בתעודות אלה לא יהיה פעיל עוד והן לא יוכלו לשמש ליציאה מישראל, לכניסה למקומות שפועלים לפי הנחיות התו הירוק בחו״ל ולקבלת פטור מבידוד בחזרה לארץ. יש להפיק את התעודות החדשות באתר הרמזור של משרד הבריאות והן שישמשו כאישור רפואי תקף במדינות האיחוד האירופי ובמדינות נוספות שאיתן הגיעה ישראל להכרה הדדית בתעודות. למרות זאת, משרד הבריאות מעדכן בוקר כי בשל עומסים בהנפקת התו הירוק החדש ניתן יהיה להשתמש במקביל בימים הקרובים גם בתו הירוק הקודם.
הדרכון הירוק של האיחוד האירופיהדרכון הירוק של האיחוד האירופי
הדרכון הירוק של האיחוד האירופי. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםהאיחוד האירופימשרד הבריאותדרכון ירוקתעודת חיסוןתו ירוק

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: