אא

"תעשיית התיירות בישראל למודת משברים וניסיון רב"

ביום שאחרי ההחלטה הדרמטית לבטל את יריד התיירות הגדול בעולם בברלין, במשרד התיירות שהיה כבר בעיצומם של הקמת הביתנים ביריד אומרים: "עלינו לנהוג בקור רוח ולנהל את המשבר הזה מתוך ראיה לעתיד ליום שאחרי"

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז
ההחלטה הדרמטית של מארגני יריד התיירות ITB ברלין תפסה אתמול (שישי), את משרד התיירות בעיצומם של הקמת הביתנים של ישראל ביריד התיירות הגדול בעולם שהיה אמור להתקיים השבוע בין התאריכים 4-8 במרץ בברלין, וזאת הפעם הראשונה מזה 54 שנים שהיריד לא יתקיים.
משרד התיירות היה אמור להשתתף ביריד המשקיעים שעתיד היה להיערך גם הוא בשבוע הבא "מתוך ניסיון לשמור ככל הניתן על פיתוח התיירות לישראל|.
מיד עם הידיעה על עם החלטת הממשלה הגרמנית על ביטול כל הירידים, הופסקו ההכנות והחלטה בדבר החזר דמי ההשתתפות תתקבל בימים הקרובים.
כזכור, פספורטניוז פרסם כבר בשבוע שעבר שיריד ה-ITB עשוי להתבטל, זאת למרות ההצהרות והמכתבים של מארגני היריד בהם הודיעו שיקיימו את היריד בכל מצב. סבופו של דבר, ההתרעות הרבות מרחבי העולם, וגם זו של מכון רוברט קוך, האחראי על בקרה ומניעת מחלות בגרמניה, הובילו את הנהלת יריד ה-ITB שבברלין, להחליט על ביטולו, למרות הניסיון לשדר "עסקים כרגיל" דווקא בימים כאלו.
ממשרד התיירות נמסר בתגובה להודעת הביטול אתמול ,כי: "תעשיית התיירות בישראל למודת משברים וניסיון רב.  על מנת שנוכל לחזור לשיאי תיירות בתום התקופה המאתגרת שלפנינו, עלינו לנהוג בקור רוח ולנהל את המשבר הזה מתוך ראיה לעתיד ליום שאחרי."
עוד מסרו במשרד התיירות כי :הם מקווים שבמסגרת הראייה הכוללת וניהול סיכונים מושכל, נצליח לשמור על פעילות שתשמור את התשתית השיווקית המצליחה עליה שעמלנו בשנים האחרונות."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: