אא

תפוח גן עדן- חלק ראשון

11 שעות טיסה. זה כל מה שצריך כדי לשדרג את המלתחה, וגם כדי ליהנות מהעיר עם הכי הרבה אדרנלין בעולם. עבור עשרות אלפים המבקרים שניצלו את חופשת סוכות לבקר בעיר שאין שניה לה, הבאנו טעימה קטנה מאתרי החובה האמיתיים בעיר

|פיקניק בסנרל פארק. עוד דרך להינות מהעיר שאינה נחה|חנות לואי ויטון בשדרה החמישית בניו יורק|ניו יורק. צילום 123f|ארצות הברית|חנות מייסיס בניו יו? |פיקניק בסנרל פארק. עוד דרך להינות מהעיר שאינה נחה|חנות לואי ויטון בשדרה החמישית בניו יורק|ניו יורק. צילום 123f|ארצות הברית|חנות מייסיס בניו יו?
ניו יורק היא כמו כוסברה. או שמתאהבים בה עד כלות או שלא מסוגלים לסבול את הקצב המטורף שלה. ואנחנו? אנחנו כמובן שייכים לחלק הראשון. אז בשבילנו, ובשביל עוד עשרות אלפים שיבקרו בה במהלך החגים , החלטנו לתת לכם טעימה קטנה מאתרי החובה האמיתיים בעיר. כי עם כל הכבוד לאמפייר סטייט בילדינג , למוזיאון המטרופוליטן ולסנטרל פארק , החוויות האמיתיות בעיר מסתתרות דווקא במקומות אחרים. למשל- בחנויות הבגדים. הנה כמה שאתם חייבים לבקר בהן:   נעליים: החוק הראשון בנסיעה לעיר- להיפרד מכמה זוגות נעליים רגע לפני, כדי לפנות מקום לזוגות המהממים שתביאו איתכם. ואיפה רוכשים אותם? קודם כל ביוניון סקוור, בסניף הותיק של DSW : עולים במדרגות הנעות להיכל נעליים לנשים, גברים וילדים ופשוט עוברים בין השורות, מודדים את מה שמוצא חן ונהנים מנעליים במחירים שווים ביותר. תוכלו למצוא שם את כל המותגים שאתם מכירים (וגם כאלה שקצת פחות), כולל נעלי מעצבים בהנחות מטורפות, תיקים ואפילו גרבונים. אופציה נוספת- בקומת הנעליים המעולה במייסיס. הכלבו הענק בשדרה ה-34 מתפאר בקומת נעליים מרשימה המחולקת לפי מותגים ונושאים. בעצם תוכלו למצוא שם כל דבר אפשרי ולהנות מהנחות די גדולות כי תמיד יהיה שם איזה שהוא מבצע. לא בטוחים מה המחיר? על עמודים בקיר תוכלו למצוא סורקים ולהעביר את הברקוד של הנעל כדי להתעדכן במחיר האחרון.
חנות מייסיס בניו יורקחנות מייסיס בניו יורק
סניף מייסיס בניו יורק. קומת נעליים מעולה   הלבשה תחתונה: פעם, כשמגדלי התאומים עמדו כמו שצריך, כל ביקור שם כלל גם מעבר לכלבו הכי שווה ממול- CENTURY 21 שמציע בגדים, איפור, נעליים, מצעים, תיקים, הלבשה תחתונה ומה לא בעצם. לפני כמה שנים קמה לו אחות קטנה במרכז העיר, כך שמי שלא לחוץ על קניות במשקל יכול לבקר בסניף הקומפקטי. כאמור, הכי שווה להצטייד שם בחזיות ותחתונים במחירים שווים לכל נפש, אבל בדרך למחלקה בטוח תאספו עוד כמה דברים- למשל ג'קטים ומעילים ממותגים בהנחות.
טיימס סקוור ניו יורק. גם שם תמצאו כמה חנויותטיימס סקוור ניו יורק. גם שם תמצאו כמה חנויות
טיימס סקוור ניו יורק. גם שם תמצאו כמה חנויות   בגדי גברים: אמריקה , וניו יורק בפרט, היא באמת ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות בכל מה שקשור להלבשת גברים. אחרי שתחרשו את GAP ו-BANAN REPUBLIC וכמובן TOMMY HILFIGER  ו- CK אם תבקרו בוודברי אאוטלט, כדאי שתגיעו גם לחנויות הפחות מוכרות (יחסית)- למשל לזו של ALLSAINTS שהמקור שלה בלונדון , והיא לא זולה, אבל פריט אחד או שניים ממנה (למשל: הסריגים הפתוחים הדקים) עושה את ההופעה, ל-21 MERCER , "מעבדה" ייחודית של נייקי עם פריטים במהדורות מוגבלות שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר בערך וכמובן- J. CREW עם מכנסי הבד האלוהיים והסריגים הדקיקים שאין להם תחליף (ואומרים שגם משפחת אובאמה מכורה...).
ננ
ניו יורק- ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות בכל מה שקשור להלבשת גברים   בגדי נשים: בתוך אין סוף חנויות הבגדים שמציעה העיר למיליוני התיירים שפוקדים אותה מדי יום, כל אחת בוודאות תוכל למצוא לעצמה פריטים שיעשו לה נעים במלתחה. את מבחר הג'ינסים הגדול ביותר אפשר למצוא בבתי הכלבו השונים (מייסיס לדגמי בייסיק משודרגים ולמותג המחטב השווה NYDJ  וסאקס פיפת' אבניו לחברות מגניבות כמו paige או current Elliott האהובות על סלבריטאים) ובגדי בייסיק כמובן ברשתות האמריקאיות האהובות על התושבים כמו    LOFT (לנשים בוגרות), BRANDY MELVILLE (לצעירות) GAP (לכולן) וכדומה. במידה ואתן מחפשות פריטים ייחודיים מומלץ לבקר בכל אחד מהבוטיקים ברחובות  אליזבת , מאלברי ומוט בשכונה הקרויה NOLITA ולבגדי קז'ואל משודרגים תוכלו לבקר ב MADEWELL (מכנסיים בגזרות מנצחות וקרדיגנים שעושים נעים) וכמובן באחד מהסניפים של  ארמאני אקסצ'יינג' (A/X) בסוהו או בשדרה החמישית.  אגב, ושימו לב לחלק האחורי בחנות בסוהו או בקומה התחתונה בחנות בשדרה החמישית שם מסתתרות כל המציאות.  ולא לשכוח- גם אם לראותה בלבד כמו שאומרים, את החנות של סטלה מקרתני במיטפאקינג דיסטריקט ואת זו של איזבל מארנט בסוהו. שתי עצירות חובה מעוררות השראה, שבמקסימום ירגישו כמו נרות חנוכה- לראותן בלבד.
חנות לואי ויטון בשדרה החמישית בניו יורקחנות לואי ויטון בשדרה החמישית בניו יורק
חנות לואי ויטון בשדרה החמישית בניו יורק   אביזרים: בנוגע לאביזרים כבר למדנו מזמן. המציאות הכי הכי טובות מסתתרות דווקא במדפים של בתי הכלבו הגדולים. למשל- באלו של BURLINGTON שם אפשר למצוא תיקי ותכשיטי מעצבים (או של פירמות ידועות אחרות) במחירים שלא נעים לאמר בקול רם , ב-T.J. MAX וגם כמובן ב Marshalls.   בפרק הבא: התייר צועד על קיבתו-  שמונה עצירות החובה בעיר שאף חך איננו שלם בלעדיהן.   רשימת כתובות DSW - 40 E 14th St (ביוניון סקוור) מייסיס - 151 W 34th St (רחוב 34 והשדרה השביעית) CENTURY 21 - 1972 Broadway (רחוב 66 עם ברודווי) ALLSAINTS - 512 Broadway (רחוב ספרינג עם ברודווי) 21MERCER- 21 mercer J. CREW - חנויות ברחבי העיר סאקס פיפת' אבניו- 611 5th Ave (רחוב 49 והשדרה החמישית) A/X- 568 Broadway (רחוב פרינס וברודויי) / 645 5th Ave (רחוב 52 והשדרה החמישית) LOFT – סניף מרכזי ומצוין בכתובת 1459 Broadway (טיימס סקוור) BRANDY MELVILLE- 499 Broadway (רחוב ברום וברודויי)/ 61 5th Ave (רחוב 13 והשדרה החמישית) סטלה מקרתני- 112 Greene St איזבל מארנט- 469 Broome St BURLINGTON- הסניף הכי טוב ממוקם ב- 707 6th Ave(רחוב 23 והשדרה השישית) T.J. MAXX- סניף מצוין בכתובת 620 6th Ave (רחוב 19 והשדרה השישית) Marshalls- סניף מצוין בכתובת 620 6th Ave (רחוב 19 והשדרה השישית)
בנבנ
קז'ואל משודרג. ארמאני אקסצ'יינג ניו יורק   מחר: 'תפוח גן עדן' - חלק שני

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: