אא

בתפוסה מלאה: פסטיבל ה-Wellness הראשון של רשת מלונות Vert בים המלח יצא לדרך

פסטיבל ה-Wellness הראשון של רשת המלונות Vert יצא לדרך ב-Vert ים המלח. שרון אלון מנכ״ל חברת אפריקה ישראל מלונות: ״נמצאים עם הפנים קדימה לפרויקטים שיחשפו במהלך החודשים הקרובים המשלבים את עולמות הוולנס והנופש״

פסטיבל ה-Wellness הראשון של Vert. צילום: פספורטניוז פסטיבל ה-Wellness הראשון של Vert. צילום: פספורטניוז

ביום חמישי האחרון נפתח פסטיבל ה-Wellness הראשון של רשת מלונות Vert מקבוצת רשת מלונות קראון פלזה.

הפסטיבל שזכה לפופולריות רבה, מילא את מלון Vert בים המלח ונמשך לאורך סוף השבוע בשיתוף עם חברת Sorento. במהלך שלושת הימים, המשתתפים יכלו ליהנות מאימוני פילאטיס, יוגה, אקרו יוגה, יוגה בזריחה והופעות כמו טיפקס ומוש בן ארי.

במקביל לסדנאות שהתקיימו, ניתן היה למצוא ברחבת המלון יריד לקידום עסקים קטנים בתחום ה-Wellness.

פסטיבל ה-Wellness של Vert. צילום: פספורטניוזפסטיבל ה-Wellness של Vert. צילום: פספורטניוז

״רשת מלונות Vert הוקמה לפני כשנתיים כמותג חדש מבית מלונות אפריקה ישראל. המשמעות של המילה VERT היא ירוק בצרפתית, שם שנבחר מתוך שאיפה לייצר מותג שוחר קיימות, נושא שמאוד קרוב ויקר לליבי. והיבט שחשוב לדבר עליו, בייחוד במקום הזה שהוא אחד המיקומים הכי מיוחדים בעולם, ים המלח המרהיב. Vert wellness festival מתבסס על שילוב בין כושר, תזונה וגם כמה פינוקים לנשמה. אנחנו מקווים להפוך את האירוע למסורת בשנים הבאות ושמחים על היענות המרשימה וכעת נמצאים עם הפנים קדימה לפרויקטים שיחשפו במהלך החודשים הקרובים המשלבים את עולמות הוולנס והנופש״, אמר שרון אלון מנכ״ל חברת אפריקה ישראל מלונות, המחזיקה במותגים, vert, קראון פלזה ואינדיגו.

פסטיבל ה-Wellness של Vert. צילום: פספורטניוזפסטיבל ה-Wellness של Vert. צילום: פספורטניוז

״זכות גדולה היא לנו להיות מובילים בענף בארוח בחווית וולנס המהווה את בסיס מותג Vert. מסורת הפסטיבל אותה השקנו לראשונה היוותה הצלחה גדולה ושמחים שהקהל הרב שהגיע נהנה מכלל הפעילויות וההופעות.להתראות בשנה הבאה״, הוסיף אסף בן דב- סמנכ״ל שיווק מלונות אפריקה ישראל.

מלון VERT ים המלח (קראון פלזה לשעבר) שופץ בשנים האחרונות, כשהשיפוץ נעשה ב-304 החדרים ובמסעדת "הרוזמרין". הלובי עוצב ורוהט מחדש עם פינות ישיבה אינטימיות ואזורי ישיבה משותפים המאופיינים בקווים אלגנטיים. חדרי המלון מעמידים במרכז חוויית האירוח את האלמנט החשוב ביותר בחדר – הנוף.

כחלק ממשבר האקלים, ולאור תפיסת הקיימות שחרטה מלונות אפריקה ישראל על דגלה – במסגרתה התחייבה הרשת להפוך לירוקה עד לשנת 2025 – מאמצים מלונות VERT צעדים משמעותיים להגנה על הסביבה: שימוש מופחת במוצרי נייר תוך העדפת תהליכים דיגיטליים דוגמת צ'ק אין ומתן מידע לאורח, הקפדה על תהליכי מחזור, שימוש מוגבר בחומרים טבעיים ומתכלים, צמצום השימוש בפלסטיק, ניצול מוגבר של אור השמש לחיסכון באנרגיה, יצירת שיח בנושאים סביבתיים ועוד.

שרון אלון״מקווים להפוך את האירוע למסורת״. שרון אלון. צילום: תמר מצפישרון אלון״מקווים להפוך את האירוע למסורת״. שרון אלון. צילום: תמר מצפי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםים המלחמלונות VERT

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: