אא

״אין דבר כזה במזה״ת״: פארק המים הענק באילת - "Water land" צפוי להיפתח להרצה בפברואר 2023: צפו בתמונות

באיחור של כשנה וחצי בשל הקורונה, פארק המים החדש של אילת המוקם בהשקעת ענק של כ-100-120 מיליון שקל צפוי להיפתח ברבעון הראשון של 2023. היזמים אקשטיין וגלזר: "פארק מטורף - כזה דבר עוד לא ראו במזה״ת״

פארק המים נחדש. צילום: לימור חברוני פארק המים נחדש. צילום: לימור חברוני

הפעם זה נראה ממש קרוב. פרוייקט הקמת פארק המים הענק באילת, "Water land", בו יפעלו 27 מגלשות מים שונות עם מגדלים מיוחדים צפוי להסתיים בעוד כ-3 חודשים.

אומנם העבודות יסתיימו באיחור של כשנה וחצי בשל הקורונה, אך היזמים רן אקשטיין ועופר גלזר רוצים פארק מושלם, ״ללא תקלות ובלי עיגול פינות״ גם אם הדבר כרוך בדחייה של ההשקה. לפני כשנה וחצי העריכו היזמים כי עלות ההשקה תגיע לסך של כ-65 מיליון שקל, וכעת ההערכות הן שהבנייה תסתיים בהשקעה של כ-100-120 מיליון שקל. כאמור העבודות צפויות להסתיים תוך תוך כ-3 חודשים, ואז יצטרכו היזמים לטפל ולסדר את הליכי ההבירוקרטיה הכוללים בין היתר טופס 4, רישיון עסק וכו', כאשר המטרה היא התחיל בהרצת הפארק בחודש פברואר 2023  ולהפעיל אותו לציבור כבר בחודש במרץ בשנה הבאה. היזמים אקשטיין וגלזר אמרו לפספורטניוז על הפרוייקט הגדול: "הפארק יהיה WOW אחד גדול, משהו מטורף, פארק שאין דוגמתו בכל המזרח התיכון".

פארק המים של אילת יכלול אטרקציות לכל הגילאים, ילדים ומבוגרים וישלב בתוכו אמצעים טכנולוגיים שונים שיהפכו אותו ל״פארק מים חכם״. כל מבקר יקבל שעון חכם, באמצעותו יוכל להיכנס לכל האטרקציות וגם לרכוש בו דברים, מבלי צורך להסתובב עם ארנק.

בפארק יופעלו כאמור 27 מגלשות שונות, כולל מגלשת מים בגובה של כ-24 מטרים, שתהיה הגבוהה ביותר במזרח התיכון. המגלשה מתחילה בנפילה חופשית מגובה של 23.5 מטר וממשיכה בהחלקה מהירה לאורך של כ-75 מטר, המסתיימת ב- SKIM OUT. היא תשמש כ-240 גולשים בשעה ותוגבל לגלישה מגובה 120 ס"מ.

כמו כן, הפארק יכלול גם אפקטים מיוחדים: מגלשת מים תלת מימד עם הקרנה על מסך המים וצירוף אפקטים ייחודיים של תאורה וסאונד, בשליטת מחשב המדמה אובייקטים ותמונות מתחלפות בהקרנה על מסכי המים.

הפארק יוכל להכיל בו בזמן כ-3,500-4,000 מבקרים ויפעל בזמנים המבוקשים גם במתכונת לילית מיוחדת. תכנון האטרקציות בפארק ע"י היזם, רן אקשטיין. אדריכלות ע"י האדריכל אמיר גרגיר, אדריכלות נוף ע"י "קו בנוף", אדריכלים: צביקה קנוניץ וגיורא פאנטליס.

פארק מים חדש באילת. צילום: לימור חברוניפארק מים חדש באילת. צילום: לימור חברוני
 שטח הפארק השייך לרשת ישרוטל, ממוקם במתחם ״הטקסס ראנץ״' מול רצועת החוף הדרומי באילת וישתרע בשלב הראשון על כ-20 דונם. פארק המים יכלול אטרקציות מיוחדות לכל הגילאים, ילדים ומבוגרים וישלב בתוכו אמצעים טכנולוגיים שונים שיהפכו אותו ל"פארק מים חכם". כל מבקר יקבל שעון חכם, באמצעותו יוכל להיכנס לכל האטרקציות וגם לרכוש בו דברים, ללא צורך להסתובב עם ארנק. בפארק כאמור יופעלו 27 מגלשות שונות, כולל מגלשת מים בגובה של כ-24 מטרים, הצפויה להיות הגבוהה ביותר במזרח התיכון. המגלשה תתחיל בנפילה חופשית מגובה של 23.5 מטר וממשיכה בהחלקה מהירה לאורך של כ-75 מטר, המסתיימת ב-SKIN OUT. היא תשמש כ-240 גולשים בשעה ותוגבל לגלישה מגובה 120 ס"מ. בנוסף הפארק יכלול גם אפקטים מיוחדים הכוללים: מגלשת מים תלת מימד עם הקרנה על מסך המים וצירוף אפקטים ייחודיים של תאורה וסאונד, בשליטת מחשב המדמה אובייקטים ותמונות מתחלפות בהקרנה על מסכי המים.
פארק מים חדש באילת. צילום: לימור חברוניפארק מים חדש באילת. צילום: לימור חברוני

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותבארץמבזקיםפארק המים אילת

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: