אא

״יש שיפור בכלל מדדי התפעול של החברה ברבעון השני. אל על תהיה יעילה, גמישה מכוונת שירות ולקוחות"

כך אומר מנכ״ל אל על לאחר פרסום התוצאות הכספיות של החברה. ״נערכים למבנה עלויות גמיש יותר ומימוש צעדי התייעלות. אנחנו בונים את אל על שנים קדימה. הצלחנו לשפר את נתח השוק, זה משמח כי התחרות הייתה גדולה. זו אינדיקציה שלקוחות סומכים ואוהבים את אל על״

אופטימי. אביגל שורק. צילום: דוברות אל על אופטימי. אביגל שורק. צילום: דוברות אל על
אביגל שורק מנכ"ל חברת אל על, התייחס היום (רביעי) לתוצאות הכספיות של החברה ברבעון השני של השנה ובמחצית הראשונה של השנה יחד עם בכירים נוספים בחברה. שורק: "יש שיפור בכלל מדדי התפעול של החברה ברבעון השני. שיפור בנתח שוק בעלייה מעל 30%, משקף התמודדות עם התחרות, שיפור במדדי שביעות רצון הלקוחות, שיפור משמעותי בתזרים המזומנים של החברה". עוד ציין מנכ"ל אל על כי: "נפרדנו מ-1,900 מעובדים, ועשינו שינויים במערך התפעולי. רואים שוק קשה מאוד, אך החברה בהתמודדות איתנה, משפרת רווחיות, יודעת לבנות חברה רזה, חזקה ונחושה. בתחילת הרבעון ה-2, חשבנו שהחיסונים יחזיקו לנצח, ראינו חזרה משמעותית לישראל של הרבה חברות תעופה, הצלחנו לשפר את נתח השוק, זה משמח כי התחרות הייתה גדולה. זו אינדיקציה שלקוחות סומכים ואוהבים את אל על. ברגע שנותנים לאל על לעבוד היא יודעת להציג ביצועים, מוניטין, ציוד, אנשים, אל על עושה את זה. אל על יודעת לקפוץ כמו קפיץ ברגע שהשוק חוזר".
שר התיירות: "קו תעופה ישראל–מרוקו הוא ללא ספק עוגן חשוב ומשמעותי"שר התיירות: "קו תעופה ישראל–מרוקו הוא ללא ספק עוגן חשוב ומשמעותי"
מנכ״ל אל על משמאל בטקס השקת טיסת הבכורה למרוקו בחודש שעבר עם שר התיירות. צילום: סיון פרג' עוד המשיך וציין שורק כי: "התחלנו לראות את האור בקצה המנהרה, אבל התפשטות הדלתא והחלטות הממשלה לקחו אותנו כמה צעדים אחורה. עומק המשבר, העובדה שאין פה תיירים מחוסנים, מדיניות לא ברורה לא עוזר לבנות ביטחון אצל לקוחות. אנחנו נערכים בצורה הכי ברורה ומידית להארכות המשבר יכול להתמשך תקופה ארוכה. אנחנו נערכים למבנה עלויות גמיש יותר ומימוש צעדי התייעלות ככל שיידרש. אנחנו מדברים עם כל מי שקשור לחברה, אך בונים את אל על שנים קדימה. אפילו אם יתארך המשבר בסוף הוא ייגמר, הוא לא ימשך לנצח. אנחנו בונים תכנית אסטרטגית ארוכת טווח, איך להתמודד עם התחרות בצורה אינטליגנטית שלא התמודדו איתה בעבר. אל על תהיה יעילה, גמישה מכוונת שירות ולקוחות". שלומי עם שלם, ראש מטה מנכ"ל אל על, אחראי על הדוברות בחברה שאל :"היכן הפיצוי לחברות התעופה?" וציין כי על התייעלות החברה :", פיטרנו 1,900 איש, עשינו הנפקה ראשונה מוצלחת, בעלי החברה יותר ממחויבים לחברה וראינו את זה עד כה בהזרמה הכספית שלהם לחברה. אנחנו מומחים לתעופה, משרד הבריאות לבריאות, הצענו מתווה של ריבוי בדיקות שזה יותר יעיל מבידוד כאשר 60% מהאנשים לא נכנסים בכלל לבידוד. רוני נומה גם אימץ את המתווה, מקווים שהוא יתקבל ויאפשר לנו לחיות לצד הקורונה. אנחנו עושים דיגום במטוסים, כל הצוותים שלנו מחוסנים, מייצרים פתרון לבדיקות סרולוגיות מהירות כדי שיהיה אפשר להביא תיירים מחוסנים. צריכים לתת פיצוי בגין הנזקים שנוצרו לנו. פרופ' גרוטו אומר גם שנתב"ג זו לא הבעיה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: