אא

״לא ברור הטעם בהחרגת השוק הישראלי והטיסות היוצאות מישראל״

כך אומר מנכ"ל יאט"א בישראל לח"כ סמוטריץ' בנוגע לחוק הגנת הצרכן: ״הגיע המועד כי מדינת ישראל תיישר קו עם המקובל בעולם וזאת כתמריץ להתפתחות השוק״

צילום: 123rf צילום: 123rf

וועדת הכלכלה של הכנסת מנהלת לאחרונה דיונים בנוגע לתיקון לחוק הגנת הצרכן, האם לאפשר לגורמי תיירות למכור מוצרים שלא ניתנים לביטול. לדעת חברות תעופה, בתי המלון, סוכני הנסיעות, אי אפשר שלא למכור מוצרים כאלה.

לאחרונה עבר בקריאה שניה ושלישית תיקון לחוק הגנת הצרכן, שיאפשר לסוכני נסיעות בישראל למכור חבילות נופש בחו"ל, באפשרות הכוללת את הזכות לבטל את העסקה בהתאם לתנאי הביטול של נותן השירות בחו"ל, ואפשרות נוספת ללא האפשרות הזו.

על רקע העובדה שהתיקון עדיין לא כולל את נושא התעופה, כי בוועדה אמרו שמדובר בנושא מורכב המצריך חשיבה, קובי זוסמן מנכ"ל יאט"א בישראל, שלח מכתב בנושא לח"כ בצלאל סמוטריץ', שנחשב ״לרוח החיה״ בוועדה, בחר זוסמן לשלוח אליו את פנייתו בנושא.

זוסמן כותב בין השאר: "לא ברור לנו הטעם בהחרגת השוק הישראלי ו/או הטיסות היוצאות מישראל או אליה מהנוהג המקובל בכל הכלכלות המתקדמות בעולם בכל הקשור לזכויות הביטול של רכישת כרטיסי טיסה".

“הגיע המועד כי מדינת ישראל תיישר קו עם המקובל בעולם”

עוד מוסיף וכותב זוסמן לח"כ סמוטריץ': "לטעמנו הגיע המועד כי מדינת ישראל תיישר קו עם המקובל בעולם וזאת כתמריץ להתפתחות השוק והכנסת שחקנים בינלאומיים  או מקומיים נוספים לפעילות בו, תוך שמירה על האיזון הראוי מול זכויות הצרכנים אשר לכשעצמם, וכפי שעולה מהדברים שהוצגו בפני הוועדה כבר היום נוקטים באמצעים כאלה ואחרים על מנת להגיע לתעריפי "​​Non Refundable" של אותו השירות הנרכש על ידם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיאט"אקובי זוסמן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: